تصاویر مدل‌های 4G و 5G گلکسی A16 با رنگ‌آمیزی‌های مختلف منتشر شد

روند نشت اطلاعات درباره گوشی سامسونگ گلکسی A16 5G از مدت‌ها قبل آغاز شده و این دستگاه هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است. پیش‌تر رندری از این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شد؛ اما اکنون نوبت به ارائه تصاویری مناسب از این دستگاه اقتصادی رسیده است.

تصاویر جدید نشان‌دهنده گلکسی A16 5G با سه رنگ‌آمیزی متفاوت هستند. بر اساس شایعات این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن 1080×2340 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتزی، حداکثر روشنایی 800 نیتی، 4، 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و گواهینامه حفاظتی IP54 در برابر نفوذ گردوغبار و پاشیدگی آب خواهد بود.

پشتیبانی نرم‌افزاری خیره‌کننده در مقایسه با قیمت احتمالا کلیدی‌ترین نقطه قوت برای فروش این گوشی به‌شمار خواهد رفت. به گفته سامسونگ این گوشی 6 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل اندروید را دریافت کرده و از آپدیت‌های امنیتی برای مدت 6 سال بهره‌مند خواهد شد. یافتن چنین قابلیت‌هایی در دستگاه‌های رقیب با قیمت‌گذاری مشابه کار چندان آسانی نخواهد بود. بنابراین ارائه چنین قابلیتی در برخی موارد می‌تواند کفه ترازو را به نفع سامسونگ سنگین‌تر نماید.

گلکسی A16 5G در بازارهای هند و تایلند از تراشه Dimensity 6300 بهره گرفته و در سایر مناطق جهان نیز از تراشه اگزینوس 1330 استفاده خواهد کرد.

رندرهای لو رفته از سامسونگ گلکسی A16 5G

از سوی دیگر سامسونگ روی توسعه نسخه 4G گلکسی A16 نیز کار می‌کند؛ اگرچه مشخصات این مدل به میزان بسیار کمتری فاش شده است.

با این‌حال رندرهای زیر نشان‌دهنده گلکسی A16 4G با 3 رنگ‌آمیزی متفاوت هستند. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید؛ گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای ورژن‌های 4G و 5G گلکسی A16 با یکدیگر تفاوت‌هایی جزئی دارند.

رندرهای لو رفته از سامسونگ گلکسی A16 4G

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH