فبلت سونی اکسپریا زد 3 ایکس با اسنپدراگون 810 و نمایشگر QHD خواهد آمد!

به نظر می‌رسد سونی خود را برای معرفی فبلت بعدی‌اش در آینده‌ای نزدیک آماده می‌کند تا تجربه موفقیت آمیز اکسپریا زد اولترا را که سال گذشته معرفی کرده بود بار دیگر تکرار کند. این فبلت Xperia Z3X نام دارد.

زمزمه‌های معرفی این تلفن از ماه جولای گذشته و با انتشار تصویری که در ادامه می‌بینید شروع شد، البته مطمئن نیستیم که ظاهر این تلفن همینی باشد که در تصویر می  بینید. در حال حاضر نمی‌توان اظهار نظری قطعی داشت.

gsmarena_001 (1)

در هر صورت به تازگی نتایجی از بنچمارک اکسپریا زد3 ایکس در اپلیکیشن آنتوتو منتشر شده است که بسیاری از ویژگی‌های سخت افزاری آن را نیز نشان می‌دهد.

فبلت جدید سونی یک نمایشگر 6.2 اینچی با کیفیت QHD و رزولوشن فوق‌العاده 2560×1440 خواهد داشت. 4 گیگابایت حافظه رم در کنار پردازنده جدید و قدرتمند 64 بیتی Snapdragon 810 ساخت کوآلکام، نوید یک سخت افزار بسیار قدرتمند را می‌دهد. پردازنده گرافیکی Z3X نیز از نوع Adreno 430 است. این سری از پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون در نیمه‌های سال آینده معرفی خواهند شد؛ اما پردازنده موجود در فبلت آینده سونی از 8 هسته تشکیل شده است که 4 هسته آن از نوع Cortex-A57 و چهار هسته دیگر آن Cortex-A53 خواهد بود.

نسخه اندرویدی که این فبلت قدرتمند با آن تست شده است فعلا اندروید 4.4.2 کیت کت را داراست اما مطمئنا در زمان معرفی محصول از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید L استفاده خواهد شد. همچنین دوربین Z3X از نوع جدیدترین دوربین سونی با یک لنز منحنی شکل است که سه ماه پیش توسط این شرکت معرفی شد. این دوربین از سنسور 2.3 اینچی با رزولوشن 22.1 مگاپیکسلی تشکیل شده است که گشادی دیافراگم آن 1.2 خواهد بود.

البته باز هم باید یادآوری کنیم که ممکن است بنچمارک‌های منتشر شده واقعی نباشند.

6 در مورد “فبلت سونی اکسپریا زد 3 ایکس با اسنپدراگون 810 و نمایشگر QHD خواهد آمد!”

  1. من فکر می کنم این فبلت معرفی بشه ولی نه به زودی. چونکه سخت افزار غولی داره ونیاز به زمان داره.چون هنوز پردازندش سال آینده معرفی می شه. مطمئنم طراحیش این نیست

  2. مشخصات کاملا درسته ولی طراحی این نیست. از غول الکترونیک سونی همه چیز بر میاد. مثل z3 که بهترین اسمارت فون دنیاست هم اکنون.

  3. اخبارتون گاهی قدیمی میشه ها. بنچمارک این که یک دو ماه پیش اومده بود. فکر کردم خبر جدیدی شده.

  4. درسته که مشخصات عالی داره ولی فقط یک شایعست یا بهتره بگم دروغ.چون با عقل جور نمیاد یک باره اینقد پیشرفت سخت افزاری داشته باشه،مخصوصا با روندی که از z2تاz3دیدیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH