تصاویر ماکت گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا منتشر شد

روز گذشته تصاویر کیس ژله‌ای مخصوص گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا منتشر شد. اکنون عکس‌ها و ویدیویی از ماکت این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر محصول همکاری مشترک دو افشاگر با اسامی مستعار xleaks7 و Online Solitaire هستند.

ابعاد گلکسی S25 اولترا معادل 162.82×77.65×8.25 میلی‌متر بوده و این اعداد در قسمت جلویی ماکت نوشته شده‌اند. برای مقایسه جالب است بدانید که گلکسی S24 اولترا از ابعاد 162.3×79.0x8.6 میلی‌متری و وزن 232 گرمی برخوردار است. ماکت ساخته شده به وزن گوشی جدید اولترا اشاره نمی‌کند؛ اما یک افشاگر با نام Ice Universe مدعی شده که گلکسی S25 اولترا از وزن 219 گرمی برخوردار خواهد بود. بنابراین گوشی جدید در حد کسری از میلی‌متر کشیده‌تر، بیش از 1 میلی‌متر باریک‌تر، اندکی نازک‌تر و به شکل قابل‌توجهی سبک‌تر است.

این طراحی جدید بایستی به بهبود ارگونومی گوشی تا حد زیادی کمک کند. در گذشته کاربران گلکسی S24 اولترا شکایات موجهی را پیرامون طراحی این گوشی هوشمند مطرح کرده‌اند. به هرحال قرار است پرچمدار سال 2025 سامسونگ از حواشی بسیار باریکی برخوردار باشد. حواشی جانبی این مدل پرچمدار در مقایسه با نسخه 2024 تقریبا 30 درصد باریک‌تر بوده و ضخامت آنها از 3.35 به 2.3 میلی‌متر خواهد رسید. این حواشی باریک در تصاویر ارائه شده از ماکت نیز قابل مشاهده هستند.

حفره کروی‌شکل مخصوص دوربین سلفی و قطعه گوشی روی حاشیه بالایی نمایشگر نیز کاملا مشهود هستند. دوربین سلفی گلکسی S25 اولترا احتمالا مشابه نمونه به‌کارگیری شده در مدل نسل قبلی خواهد بود. بر روی پنل پشتی گوشی یک فرورفتگی دایروی‌شکل به چشم می‌خورد. این قسمت احتمالا سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم را در خود جای خواهد داد. این اطلاعات برای شرکت‌های تولیدکننده کیس حائز اهمیت بوده و کمپانی‌های مذکور، کاربران اصلی ماکت‌هایی از این دست به‌شمار می‌روند.

همچنین تصویری از لبه جانبی گوشی نیز ارائه شده است. با این‌حال در این قسمت به‌جز دکمه‌های معمولی جزئیات زیادی به چشم نمی‌خورد.

تصاویر ماکت سامسونگ گلکسی S25 اولترا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH