سامسونگ احتمالا از عرضه مدل استاندارد گلکسی S26 صرفنظر خواهد کرد

سری پرچمدار گلکسی S شرکت سامسونگ در آینده احتمالا تغییرات بزرگی را تجربه خواهد کرد؛ اما این تحولات در سال آینده عملی نخواهند شد. گوشی‌های گلکسی S25، گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا مطابق روال معمول در ژانویه سال آینده عرضه می‌شوند. اما در سال 2026 برند کره‌ای با کنار گذاشتن گوشی گلکسی S26 احتمالا در خانواده پرچمدار خود تغییری اساسی را ایجاد خواهد کرد.

سامسونگ پیش‌تر برای تبلت‌های سری پرچمدار خود نیز دست به اقدامی مشابه زده است. امسال غول کره‌ای تنها از تبلت‌های گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا رونمایی کرد و مدل معمولی گلکسی S10 را کنار گذاشت. اکنون یک شایعه جدید ادعا می‌کند که همین اتفاق احتمالا در سال 2026 برای سری گلکسی S26 نیز روی خواهد داد.

بدین‌ترتیب انتظار می‌رود که در ژانویه سال 2026 تنها شاهد معرفی دو گوشی گلکسی S26 پلاس و گلکسی S26 اولترا باشیم. ظاهرا مدل پایه دیگر قادر به رقابت در بازار نبوده و به همین دلیل سامسونگ از عرضه آن صرفنظر خواهد کرد.

برندهای چینی به شکلی جدی سرگرم آماده‌سازی دستگاه‌های کوچک‌تر با مشخصات فنی برتر برای چند ماه آینده هستند و رقابت در چنین فضایی برای گلکسی S25 احتمالا بسیار دشوار خواهد بود. این موضوع می‌تواند سامسونگ را برای عدم عرضه مدل استاندارد گلکسی S26 متقاعد نماید. منبع افشاگر این شایعه یعنی Ice Universe از سابقه مناسبی برخوردار است؛ اما در عین‌حال اظهارات وی بعضا اغراق‌آمیز هستند. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این فرضیه نهایتا عملی خواهد شد یا خیر.

سامسونگ گلکسی S24

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH