زمان احتمالی معرفی گوشی‌های سری نوا 13 هواوی اعلام شد

گزارش‌های اولیه از عرضه گوشی‌های سری نوا 13 هواوی در اواسط ماه اکتبر حکایت داشتند؛ اما اکنون این زمان‌بندی اصلاح شده و انتظار می‌رود که سری میان‌رده جدید برند چینی در روز 22 اکتبر (1 آبان ماه) به‌طور رسمی معرفی شود. این موضوع هنوز رسما تائید نشده است؛ اما برخی سرنخ‌ها از عرضه سری نوا 13 در این تاریخ حکایت دارند.

یک افشاگر با شناسه UncleKanshan از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo مدعی شده که کاهش قیمت تبلیغاتی فعلی برای سری نوا 12 در روز 20 اکتبر (29 مهر ماه) به پایان می‌رسد. این روز مصادف با یکشنبه است و هواوی به‌طور معمول در روزهای سه‌شنبه از مدل‌های جدید خود رونمایی می‌کند. بنابراین سری نوا 13 احتمالا در روز سه‌شنبه 1 آبان ماه معرفی خواهد شد.

البته این تاریخ صرفا بر پایه حدس و گمان مطرح شده است. سری نوا 12 در روز سه‌شنبه 26 دسامبر (5 دی ماه 1402) در بازار چین عرضه شد و طی ماه مارس در دسترس مشتریان بین‌المللی قرار گرفت. بعلاوه این سری طی ماه آوریل به بازار اروپا راه یافت. در صورت صحت اظهارات فرد افشاگر انتظار می‌رود که سری نوا 13 نسبت به مدل‌های نسل قبلی خود دو ماه زودتر به بازار عرضه شود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری نوا 13 فاقد ورژن LTE بوده و تمامی مدل‌های این خانواده از اتصال 5G پشتیبانی خواهند کرد. توان پردازشی تمامی این گوشی‌ها احتمالا از طریق تراشه بومی کایرین 9010 تامین خواهد شد. سری نوا 13 شامل حداقل 3 مدل مختلف معمولی، پرو و اولترا خواهد بود.

شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که مدل استاندارد هواوی نوا 13 مجهز به دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی خواهد بود.

سری نوا 12 هواوی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH