آپدیت One UI 6.1.1 برای سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 منتشر شد

بی‌تردید “هوش مصنوعی” یکی از واژگان رایج دنیای فناوری در سال 2024 محسوب می‌شود. بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند از جمله اپل سعی در انحصاری نمودن این ویژگی داشته و قابلیت‌های هوش مصنوعی را صرفا در آخرین دستگاه‌های خود ارائه نموده‌اند. ظاهرا سامسونگ نیز به نوعی همین رویکرد را به شکلی خفیف‌تر دنبال کرده است.

شایان به ذکر است که به‌روزرسانی One UI 6.1.1 بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی را برای دستگاه‌های تاشو جدیدتر سامسونگ به ارمغان آورده است؛ اما اکنون این به‌روزرسانی بدون ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی در دسترس کاربران گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 قرار گرفته است. بدین‌ترتیب آپدیت جدید فاقد برخی ویژگی‌های هوشمند جدید نظیر Sketch to Image، PDF Overlay و Instant Slow-mo است.

این به‌روزرسانی از حجم 2.2 گیگابایتی برخوردار بوده و کد XH9 در قسمت انتهایی شناسه آن به چشم می‌خورد. همچنین این آپدیت، پچ امنیتی دستگاه را به سپتامبر 2024 ارتقاء می‌دهد. به‌روزرسانی جدید اگرچه فاقد برخی قابلیت‌های کاربردی هوش مصنوعی است؛ اما ویژگی‌های جدیدی نظیر روش تازه پاسخگویی به تماس‌های دریافتی، جلو بردن ویدیوها با دو بار ضربه زدن روی قسمت سمت راست نمایشگر و محافظت بهتر در برابر بدافزارها و تهدیدات امنیتی از طریق ابزار Auto Blocker را در خود جای داده است.

حتی کاربران با کشیدن پنجره تصویر در تصویر به سمت مورد نظر خود می‌توانند به حالت نمایشی اسپلیت اسکرین منتقل شوند. فهرست تغییرات این به‌روزرسانی به اعمال اصلاحات مرتبط با سلامت، تجزیه و تحلیل دقیق‌تر خواب، ارائه نکات جدید تندرستی و امکان ایجاد برنامه‌های تمرینی خاص اشاره دارد.

به‌روزرسانی جدید هم‌اکنون در اروپا منتشر شده و بی‌تردید طی روزها و هفته‌های آینده در بازارهای بیش‌تری قابل دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH