گوشی‌های سری شیائومی 15 در روز 29 مهر ماه معرفی خواهند شد

اکتبر یکی از ماه‌های بزرگ برای معرفی گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌رود. پرچمداران سری ویوو ایکس 200 در روز 14 اکتبر (23 مهر ماه) معرفی شده و دو بازیگر اصلی دیگر بازار نیز طی هفته‌های آینده از گوشی‌های پرچمدار جدید خود رونمایی خواهند کرد.

یک افشاگر با سابقه‌ای درخشان ادعا کرده که گوشی‌های سری شیائومی 15 در روز 20 اکتبر (29 مهر ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. همچنین گوشی‌های سری آنر مجیک 7 نیز در روز 30 اکتبر (9 آبان ماه) از راه خواهند رسید.

تمامی گوشی‌های فوق که در ماه اکتبر عرضه می‌شوند؛ دارای یک ویژگی مشترک هستند. بر اساس پیش‌بینی‌ها کلیه این دستگاه‌ها مجهز به تراشه‌ اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام یا Dimensity 9400 ساخت شرکت مدیاتک خواهند بود. کوالکام طی روزهای آینده از تراشه پرچمدار جدید خود رونمایی کرده و در ادامه شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بلافاصله محصولات جدید خود با این نیمه‌هادی را به بازار عرضه خواهند کرد.

تولیدکنندگان چینی برای عرضه گوشی‌های خود طی ماه اکتبر از انگیزه بیش‌تری برخوردار هستند؛ چرا که این شرکت‌ها برای یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های خرید در کشور چین آماده می‌شوند. این جشنواره موسوم به روز مجردها در روز 11 نوامبر (21 آبان ماه) برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود که سری ویوو X200 علاوه بر به‌کارگیری تراشه ارتقایافته پذیرای یک عضو جدید با نام ویوو X200 پرو مینی باشد. از سوی دیگر پیش‌بینی‌ می‌شود که شیائومی 15 اولترا مجهز به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با رزولوشن 200 مگاپیکسلی باشد. همچنین شرکت اوپو در تدارک معرفی گوشی‌های سری فایند ایکس خود طی ماه نوامبر است. این سری پرچمدار از سه مدل مختلف معمولی، پرو و اولترا تشکیل خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH