هشدار به کاربران گلکسی نوت S10 و گلکسی S10: گوشی خود آپدیت نکنید!

گوشی‌های سری گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 جزو دستگاه‌های قدیمی سامسونگ به‌شمار می‌روند؛ اما در سال 2024 کماکان تعداد زیادی از کاربران از آنها استفاده می‌کنند.

این گوشی‌ها اگرچه پیش‌تر در سال 2019 روانه بازار شدند؛ اما سامسونگ آنها را به حال خود رها نکرده و کماکان مشغول به‌روزرسانی این دستگاه‌ها است. با این‌حال به‌روزرسانی اخیرا منتشر شده برای این دستگاه‌ها موجب بروز مشکلات بزرگی برای برخی کاربران شده است.

جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی‌های گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 باعث بروز مشکل bootloop برای بسیاری از کاربران شده است. تعداد فزآینده‌ای از گزارش‌ها در وبسایت Reddit به این موضوع اشاره داشته و کاربران در تلاش برای یافتن علت اصلی بروز مشکل هستند.

تاکنون اطلاعات محدودی در این زمینه ارائه شده است؛ اما کارشناسان معتقدند که مشکل مذکور با فریم‌ورک SmartThings در ارتباط است. متاسفانه تنها راهکار، بازگشت به تنظیمات کارخانه است. با توجه به عدم امکان بوت اندروید، کاربران بایستی از طریق حالت ریکاوری به تنظیمات کارخانه‌ای بازگردند.

سامسونگ هنوز در رابطه با این موضوع و کم و کیف آن هیچ‌گونه اظهارنظر رسمی نکرده است. با این‌حال انتظار می‌رود که به‌زودی جزئیات بیش‌تری در این باره منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH