رندرهای جدید گوشی شیائومی 15 پرو با سه رنگ‌آمیزی مختلف منتشر شد

انتظار می‌رود که کمپانی شیائومی با برگزاری رویدادی در چین طی روز 20 اکتبر (29 مهر ماه) از گوشی‌های پرچمدار جدید شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو رونمایی کند. امروز نخستین رندرها از شیائومی 15 پرو با 3 رنگ‌آمیزی مختلف مشکی، سفید و نقره‌ای در فضای مجازی منتشر شده است.

همچنین این گوشی هوشمند در یک نسخه تیتانیومی ویژه نیز به بازار عرضه خواهد شد. به‌طور کلی طراحی پنل پشتی شیائومی 15 پرو یادآور مدل نسل قبلی آن یعنی شیائومی 14 پرو است. شیائومی 14 پرو در سال گذشته میلادی روانه بازار شد. تفاوت اصلی میان دو دستگاه مورد اشاره این است که اکنون آرایه فلاش LED به بیرون از ماژول جزیره‌ای دوربین منتقل شده است.

بر اساس شایعات، شیائومی 15 پرو مجهز به یک پنل آمولد 6.78 اینچی با لبه‌های خمیده در هر 4 طرف خواهد بود. این پنل توسط شرکت TCL تولید شده و از رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهد بود. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به‌همراه حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد.

پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه با برند لایکا از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.3 اینچی و گشودگی دیافراگم f/1.4، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌ ماکرو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 5 برابری و حداقل فاصله فوکوس 30 سانتی‌متری تشکیل خواهد شد. برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

این گوشی پرچمدار با وعده دریافت 5 به‌روزرسانی عمده اندروید، اتصال ماهواره‌ای برای نسخه تیتانیومی و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی، شارژ بی‌سیم 80 واتی و شارژ معکوس بی‌سیم 10 واتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

رندرهای لو رفته از شیائومی 15 پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH