گوشی شیائومی ردمی نوت 14 پرو پلاس موفق به ثبت رکورد جدید فروش شد

گوشی ردمی نوت 14 پرو پلاس در روز 26 سپتامبر (5 مهر ماه) به‌طور رسمی معرفی شد. در ادامه این دستگاه بلافاصله به فهرست ماهیانه AnTuTu برای مدل‌های فوق میان‌رده وارد شد و جایگاه دهم را به خود اختصاص داد. این گوشی هوشمند با سرعت به فروش رفت و امروز برند فرعی شیائومی به یک شاهکار بسیار چشمگیر دست یافته است.

ظاهرا ردمی نوت 14 پرو پلاس در نخستین هفته عرضه به بازار موفق به ثبت رکورد فروش شد. برای توضیح ماهیت این رکورد نمی‌توان به ترجمه ماشینی از زبان چینی استناد کرد. به‌نظر می‌رسد که این موضوع بدان معناست که رکورد فروش برای تمامی گوشی‌های اندرویدی و نه صرفا دستگاه‌های ردمی است. اما در رابطه با مقوله قیمت نیز ملاحظاتی وجود دارد.

بنابراین می‌توان فرض کرد که ردمی نوت 14 پرو پلاس در نخستین هفته عرضه به بازار به پرفروش‌ترین دستگاه در کلاس قیمتی خود تبدیل شد. فارغ از ابهامات جزئی موجود در این زمینه، چنین دستاوردی کماکان چشمگیر به‌نظر می‌رسد. این پدیده نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان چینی به سمت گوشی هوشمند جدید ردمی هجوم آورده‌اند.

با در نظر گرفتن این موضوع، کاربران بی‌صبرانه منتظر عرضه ردمی نوت 14 پرو پلاس در بازارهای جهانی هستند؛ چرا که سری ردمی نوت همواره یکی از مهم‌ترین رقبا در بخش میان‌رده بوده است. اگرچه طی سالیان اخیر، قیمت گوشی‌های سری ردمی نوت در بازارهای بین‌المللی به تدریج افزایش یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH