10 تا از بهترین بازی‌های جدید ویندوزفون برای نوکیا لومیا

ماه گذشته ویندوز فون برای لومیا بازی‌های خوب و مهیجی را بیرون داد. بازی‌هایی که جایشان حسابی در لومیاها خالی بود. در زیر با 10 تا از بهترین این بازی‌ها آشنا می‌شوید. فرصت را از دست ندهید.

Star Wars: Commander

Star-Wars-Commander1-150x150

این یک بازی جنگی استراتژیک است که در کهکشان‌ها رخ می‌دهد. در این بازی باید انتخاب کنید که برای امپراطوری خود بجنگید و با شخصیتهای اول داستان در مسیر همراه شوید.

لینک دانلود


 

Age of Empire: Castle Siege

Age-of-Empire-Castle-Siege-150x150

این بازی شما را در در یک محیط کلاسیک استراتژیک قرار می‌دهد. هدف، ایجاد امپراطوری‌های قدرتمند، پیش‌دستی گرفتن از مهاجمان و جلو افتادن از قربانیان‌تان برای رسیدن به بالاترین نقطه رهبری است. در این بازی فن‌آوری‌های مختلف را کند و کاو می‌کنید، در میان نبردهای مشهور زندگی می‌کنید و قهرمان‌هایی چون سالادین، ریچارد شجاع دل و ژان دارک را در کنارتان دارید.

لینک دانلود


 

Monty Python’s Ministry of Silly Walks 

Monty-Python-150x150

در این بازی باید خود را از بند موانع شهر لندن رها ساخته و سکه جمع کنید. هدف این بازی این است که ببینید چقدر می‌توانید دوام بی‌آورید.

لینک دانلود


 

Head Soccer

head-soccer-150x150

این یک نبرد تن به تن با توپ است. در این بازی می‌توانید بپرید و از اینور به آنور حرکت کنید. شاید آسان به نظر بی‌آید، ولی در واقع چنین نیست و بردن در این بازی دشوار است.

لینک دانلود


 

Benji Bananas Adventures

Benji-Bananas-Adventures--150x150

این بازی میمون دوست داشتنی و پر جنب وجوش را وارد اکشن‌های بیشتر در جنگل می‌کند. مکانیک این بازی آشناست، ولی 100 مرحله جدید به آن افزوده شده است.

لینک دانلود


 

Defuser 

Defuser-150x150

دیفیوزر یک بازی معمایی است که در آن آزمایش‌های زمان‌بندی شده با سیم و سوئیچ در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کافیست از روی دستور‌العمل‌ها کارهای لازم را انجام دهید و ببرید. ولی اگر اشتباهی بکنید، خانه‌تان منفجر خواهد شد.

لینک دانلود


 

Pinpoint 

Pinpoint-150x150

این یک بازی بر اساس نقشه است که Foundbite سازنده آن است. در این بازی از فایل‌های Foundbite و محلشان برای ایجاد یک بازی حدسی استفاده می‌شود. باید حدس بزنید که هر کلیپ متعلق به کجای دنیا است، بدون آنکه نشانه‌ای دراختیارتان قرار بگیرد. تنها صدا است و تصویر! هرچه حدستان نزدیکتر باشد، امتیاز بیشتری می‌گیرید.

لینک دانلود


 

FunTime Brothers

FunTime-Brothers-150x150

این هم یک بازی معمایی دیگر. این بازی شبیه به بازی Cut the Rope است، با این تفاوت که باید دو برادری را که می‌خواهند متحد شوند، بهم برسانید.

لینک دانلود


Spider-Man Unlimited

Spider-Man-Unlimited--150x150

این آخرین نسخه از بازی بی انتهای اسپایدرمن از Gameloft بوده که در تمش از دنیای کمیک هم استفاده شده است.

در این بازی از همان کنترلهای چپ/راست و بالا/پایین برای حرکت استفاده می‌شود. البته با وجود نبردها و اهداف جدید، این بازی کلی چیز جدید برای کاربرانش دارد.

لینک دانلود


MIMPI 

MIMPI-150x150

در این بازی باید با توجه به نشانه‌ها و دستور العمل‌ها به دنبال صاحب گمشده سگ باشید و در دنیای جدید به کشف رمزها و نشانه‌ها بپردازید .

لینک دانلود

 

20 در مورد “10 تا از بهترین بازی‌های جدید ویندوزفون برای نوکیا لومیا”

  1. محمد حسین زاده

    گوشی اندروید داشتم حالا یه ماکروسافت لومیا۶۴۰گرفتم بازی های توی استورش یا آنلاینه یا مزخرفه شما نمیدونین اسم بازی خوب به من بگین اصلا کلافه شدم بازی نداشته باشه باید دوباره گوشی اندروید بگیرم

  2. من هم اندروید به قول دوستمون هنگروید داشتم هم ویندوز. ولی واقعا ویندوز چیز دیگه هستش. اون بنده خدا هم لابد سواد استفاده کردن از ویندوز رو نداشته که مسخره اش کرده

  3. اگه بتونی استفاده کنی از اندرود خیلی بهتره در سطح ای او اسه ولی اگه نتونی استفاده کنی همون اندرود واست بهتره

  4. یه سلامم بکنیم خدمت اون عزیزی که ویندوز رو مسخره میکنه . سلاااااام بیییییکار .نکنه رو لپتاپت هم اندروید نصب کردی . خخخخخ .

  5. سلام یه سوال . من میخوام ویندوز فون بگیرم . کدوم گوشی بهتره . راهنمایی اینکه بودجه ٢ تومن دارم

  6. .می خواستم بگم ویندوز عالیه واندروید اشغاله اصلا گوشی اندروید نخری چون پولتونو بیرون ریختین بازی های وی
    ندوز رو ام

  7. بازی های درجه یک وینفون زیادن دوست عزیز.اما هدف این مقاله معرفی جدید ترین ها بود که به نظرمspider man unlimited بهترینشون بود.بهترین بازی سبک رانر جهانه

    1. کار نکردی با وینفون نظر نده
      یه سر برو استور تا بفهمی چی داره چی نداره
      اندرویدی ها به این مینازن که 2000 تا اپلیکیشن چراغ قوه دارن، 2000 تا قبله نما، 2000 تا فال حافظ
      اینجوری استورشون شده 1000000 برنامه

    2. عزیز دلم شما اشنایی نداری لطفا در حد همون اندروید صحبت کن.اولا ۹۰% برنامه های اندروید کاستوم هستش یعنی فیکه و ساخته یک کمپانی معتبر نیست و ممکنه یک بد افزار باشه که به گوشی اسیب برسونه و حتی اگر شما یک مقدار برنامه نویسی اندروید بلد باشی میتونی براحتی یک برنامه بسازی دوما بقول دوستمون اندروید نصف نرم افزار های بیهودس و سوم اینکه ویندوز فون قابلیتهایی داره که اگه بخوام بگم از حوصله هممون بدوره.فقط چند نمونش اینکه اولا ۹۹ درصد برنامه های ویندوز کاربردیه و با اصول ساخته شده دوم اینکه هر ورژن از اندروید که گوشی شما باشه بعد از چند بار اپدیت به هنگی و مشکلات نرم افزای میرسی که اکثرا ویندوز با این قضیه روبرو نیست و خیلی چیزای دیگه…پس ویندوز یک برنامه ساده نیست که هرکس باهاش کار کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH