مشکل خم شدن آی‌فون 6 به بیلبورد‌های تبلیغاتی‌ این محصول نیز رسید!

تقریبا کمتر کسی در حوزه فناوری است که از مشکل خم شدن آی‌فون 6 خبر نداشته باشد. اغلب کمپانی‌ها و افراد ایراد آی‌فون 6 را تبدیل به شوخی و بازی خود کرده‌اند و اغلب شرکت‌ها سعی می‌کنند تا محصولات خود را در مقابل ضعف آی‌فون 6 تبلیغ کنند.

mobiel-ip6

حال در یک اقدام جالب و بی‌سابقه بیلبورد‌های تبلیغاتی‌ای برای آی‌فون 6 در برلین نصب شده است که آن‌ها نیز خم هستند و این خم شدگی نیز درست از بخش دکمه‌های افزایش و کاهش صداست تا هرچه بیشتر این بیلبورد‌ها به واقعیت نزدیک باشند. نا گفته نماند که یکی از این بیلبوردها نیز در مقابل دفتر سامسونگ نصب شده است که این نیز به نوبه خود بسیار جالب است.

mobiel-ip6.0

دلیل اصلی چنین اقدامی هنوز مشخص نشده است و نمی‌دانیم که اپل قصد شوخی داشته و یا خم شدن هم یکی از ویژگی‌های پرچم‌دار جدیدش هست. به هر صورت بیلبورد‌های خم شده ایده جالبی است که اپل در خیابان‌های برلین به اجرا در آورده است.

خبرنگار سایت theverge نیز برای اطلاع از صحت این خبر به محل مذکور رفته و او نیز با چنین بیلبورد‌هایی رو به رو شده است. پس واقعا اپل خم شدن را تبدیل به یک ایده تبلیغاتی کرده است.

نظر شما در خصوص ایده‌های تبلیغاتی محصولات چیست؟ آیا هر چیزی را می‌توان تبدیل به یک تبلیغ کرد؟


منبع: theverge

13 در مورد “مشکل خم شدن آی‌فون 6 به بیلبورد‌های تبلیغاتی‌ این محصول نیز رسید!”

  1. آخه سامسونگم شد برند؟ بهتره سامسونگیا از آیفون ایراد نگیرن.کل دنیا دیگه میدونن کیفیت ساخت سامسونگ از zte هم ضعیفتره. فقط سونی بهترین و با کیفیت ترینو کامل ترین اسمارت فونهارو میسازه.

    1. سامسونگ از چند سال پیش تا الان که در دنیا در صدر جدول فروش اسمارت فون هاست نشون داده که همه چیز بدنه نیست .
      در ضمن این که پلاستیکی هست ، اصلا باعث این نمیشه که وقتی گوشی رو در دست میگیرید ، حس خوبی رو تجربه نکنید .
      به طور مثال ، نوت 3 با اینکه پلاستیکی هست اما آدم لذت میبره بهش نگاه کنه و در دست بگیره و احساس بسیار خوبی رو منتقل میکنه .
      البته منظورم این نیست که برند های دیگه بدنه هایی با کیفیت پایین دارن . من خودم هم گوشی های سونی رو بخاطر کیفیت ساخت بالاش تحسین میکنم اما چیکار کنیم دیگه طرفدار سامسونگ هستیم !

  2. سلام وخسته نباشید
    سایت 1pezrshk.com مطلبی را در مورد این موضوع منتشر کرده که به شما در مورد فهمیدن علت وجود این بیلبورد ها کمک می کنه اگه وقت کردین مطالعه بفرمایید

  3. اصلا ضعف مهم نیست مهم اینه که گوشی آیفون باشه
    اصلا بودجه مردم مد نظر نیست
    منکه تصمیم داشتم بگیرم با این ضعف منصرف شدم

  4. ” یکی از این بیلبوردها نیز در مقابل دفتر سامسونگ نصب شده است ”

    یعنی داره به شرکت سامسونگ تعظیم میکنه ؟ البته اینکه چیزی نیست . انتظار داشتم زانو بزنه …

  5. فقط میخواد بگه اقا گوشیمون اگه خم هم بشه بازم مشتری خودشو داره تا چشتون دراد . قابله توجه شرکت های به اصطلاح رقیب که تحت هر عنوانی دست به تبلیغات تخریبی علیه این شرکت و محصولات دوستاشتنیش میزنند که مثلا برن با کلی هزینه بجای تمرکز روی نو اوری محصولاتشون برن ایفون ۶+ رو از ارتفاع ٢۵٣٣ متری بندازن زمین بعد بیان بگن تاچش خورد شد .

    1. هر برندی مشتری خودشو داره . اگر اینا تاثیر گذار هم باشه باعث کنار گذاشتن نمیشه ( البته من خودم اصلا طرفدار apple نیستم )

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH