اپل واچ اولترا با نمایشگر میکرو LED در سال 2026 عرضه خواهد شد

شرکت اپل در اوایل سال جاری میلادی سفارش‌ نمایشگرهای میکرو LED برای اپل واچ اولترا 3 را لغو کرد. در نتیجه اکنون بسیاری از کاربران احتمالا تصور می‌کنند که اپل، کار روی این فناوری را به پایان رسانده است؛ اما یک شایعه جدید چنین فرضیه‌ای را رد می‌کند.

بر اساس اعلام یک افشاگر در شبکه اجتماعی ایکس، اپل کماکان بر روی فناوری میکرو اولد سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و با عرضه مدل آینده اپل واچ اولترا در سال 2026 بالاخره از این نمایشگرها بهره‌برداری خواهد کرد. شایعات مطرح شده طی فوریه امسال از به‌کارگیری این فناوری در سال 2027 حکایت داشتند.

اما این موضوع تمام ماجرا نیست. بر اساس گزارش‌ها اپل برای عینک واقعیت‌ افزوده خود نیز از پنل‌های میکرو LED استفاده خواهد کرد. این عینک در سال 2026 به‌صورت انبوه تولید خواهد شد. بنابراین در صورت تحقق این فرضیه، اپل در سال 2026 برای دستگاه‌های خود به شکل گسترده‌ای از نمایشگرهای میکرو LED بهره خواهد برد.

در چنین شرایطی مشخص نیست که ال‌جی کدام مسیر را انتخاب خواهد کرد. این تولیدکننده کره‌ای کماکان می‌تواند به درخواست غرامت از اپل بابت پروژه لغو شده پیشین ادامه داده یا برای انعقاد یک قرارداد جدید دیگر با برند آمریکایی تمام توان خود را به‌کار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH