تصاویر آیفون 17 پرو اپل با سه رنگ‌آمیزی غیرمتعارف منتشر شد

اپل برای مدل‌های غیر پرو آیفون 16 گزینه‌های رنگی پر رنگ و لعابی را انتخاب کرد؛ اما اطلاعات اخیرا لو رفته به استفاده از مدل‌های رنگی نامتعارف و پر حرارت برای مدل‌های سال آینده آیفون پرو اشاره دارد.

به گفته یک افشاگر با نام Majin Bu گزینه‌های رنگی منتخب برای آیفون 17 پرو شامل Teal Titanium، Green Titanium و Dark Green Titanium خواهند بود. اگرچه استفاده از مدل‌های رنگی ذکر شده برای آیفون‌های پرو هنوز مشخص نشده است؛ اما فرد افشاگر مدعی شده که عرضه مدل رنگی Teal Titanium امری محتمل‌تر خواهد بود.

دلیل طرح چنین ادعایی این است که در حال حاضر گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس با گزینه رنگی مشابهی موسوم به Teal روانه بازار می‌شوند. با این‌حال بایستی خاطرنشان کرد که اپل معمولا آیفون‌های پرو خود را در گزینه‌های رنگی پر جنب و جوش عرضه نمی‌کند؛ موضوعی که موجب جذابیت مضاعف شایعه اخیرا منتشر شده می‌شود. در حال حاضر گوشی‌های سری آیفون 16 پرو در گزینه‌های رنگی مشکی، سفید، طلایی و خاکستری به بازار عرضه می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد که اپل در حال ایجاد برخی تغییرات اساسی در جنبه‌های مختلف برای آیفون‌های آینده خود است. به‌عنوان مثال شایعه شده که گوشی‌های سری آیفون 17 پرو شاهد یک به‌روزرسانی دکمه‌ای دیگر خواهند بود. بر اساس گزارش‌ها غول کوپرتینویی سرگرم توسعه دکمه جدیدی است که می‌تواند به‌عنوان جایگزین دکمه اکشن و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا عمل نماید.

همچنین شایعات پیشین نشان می‌دهند که آیفون 17 پرو مکس احتمالا نخستین گوشی هوشمند اپل با دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی به‌شمار خواهد رفت. همچنین سری آیفون 17 احتمالا شامل مدل جدید “ایر” یا “اسلیم” بوده و این مدل برخلاف نسخه‌های غیر پرو پیشین آیفون بالاخره از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد.

میزان تقاضا برای خانواده آیفون 16 اپل کمتر از حد انتظار بوده است؛ بنابراین سری آیفون 17 برای جلب نظر مخاطبان بایستی قابلیت جالب و جدیدی را پیش روی آنها قرار دهد. از جنبه عملکردی نیز اپل احتمالا بر ارائه ویژگی‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی تمرکز نموده و از تراشه‌ای قدرتمندتر جهت پردازش امور مرتبط با هوش مصنوعی بهره خواهد برد. بعلاوه شایعه شده که این گوشی‌ها مجهز به رم 12 گیگابایتی خواهند بود؛ مشخصه‌ای که برای قابلیت‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی بسیار مهم‌تر است.

سری آیفون 17 علاوه بر به‌کارگیری رم بیش‌تر و تراشه قدرتمندتر احتمالا از سیستم خنک‌کننده کارآمدتری برخوردار بوده و در نتیجه عملکرد پایدارتری را ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH