تصاویر و مشخصات فنی گوشی آنر X7c 4G در فضای آنلاین منتشر شد

آنر؛ برند چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در تدارک معرفی یک دستگاه جدید و مقرون‌به‌صرفه است. این گوشی احتمالا آنر X7c 4G نامگذاری خواهد شد. دستگاه جدید اخیرا در وبسایت صدور گواهینامه ظاهر شده و احتمالا در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

اکنون وبسایت 91mobiles در گزارشی پیش از معرفی این گوشی به افشای رندرها و مشخصات فنی آن پرداخته است. جزئیات فاش شده نشان می‌دهند که آنر X7c 4G با مجموعه‌ای از ویژگی‌های برتر در رده قیمتی خود روانه بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به یک نمایشگر بزرگ 6.77 اینچی IPS با نرخ نوسازی 120 هرتزی باشد. توان پردازشی آنر X7c 4G از طریق تراشه اسنپدراگون 685 کوالکام به‌همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد. این مجموعه از عملکرد کافی برای انجام امور روزمره برخوردار خواهد بود.

از جنبه امکانات اپتیکی نیز آنر X7c 4G مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه شامل ماژول اصلی 108 مگاپیکسلی و حسگر ثانویه 2 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی از فناوری شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی نموده و شارژدهی طولانی‌مدت گوشی را تضمین می‌کند.

این گوشی هوشمند به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید 14 عرضه شده و فضایی مدرن و مملو از امکانات مختلف را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. حسگر اثرانگشت، پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو، درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، NFC، بلوتوث 5.0، وای‌فای 5، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB Type-C سایر ویژگی‌های آنر X7c 4G به‌شمار خواهند رفت.

با توجه به مشخصات و طراحی لو رفته از گوشی می‌توان انتظار داشت که آنر X7c 4G به یک گزینه ارزشمند و امیدوارکننده در بازار محصولات ارزان‌قیمت‌ تبدیل شود.

از سوی دیگر آنر از عرضه گوشی‌های سری X60 خود در روز 16 اکتبر (25 مهر ماه) خبر داده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این خانواده شامل حداقل سه مدل مختلف با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 35 و 66 واتی خواهد بود. نمایشگر با لبه‌هایی خمیده در دو طرف، دوام بالا و شارژدهی طولانی‌مدت باتری از جمله ویژگی‌های شاخص سری آنر X60 به‌شمار می‌روند.

سری آنر X60 احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی آمولد، تراشه Dimensity 7025، رم 12 گیگابایتی، 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5800 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این گوشی مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بوده و رابط کاربری MagicOS 8 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH