سامسونگ گلکسی S25 اولترا از ظاهر جدیدی برای لنزهای دوربین بهره خواهد برد

بر اساس شایعات پیشین تصور می‌شد گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا با پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه دوربین عرضه شود؛ اما اکنون آخرین گزارش منتشر شده نشان می‌دهد که تنها دوربین فوق‌عریض گوشی ارتقاء یافته و از سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN3 استفاده خواهد کرد.

دوربین اصلی گوشی بار دیگر مجهز به سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 خواهد بود. ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی کماکان از سنسور IMX754 ساخت شرکت سونی بهره گرفته و دوربین تله‌فوتو با زوم 5 برابری نیز سنسور 50 مگاپیکسلی IMX854 را حفظ خواهد کرد. با این‌حال دوربین‌های پشتی گلکسی S25 اولترا از ظاهر متفاوتی برخوردار خواهند بود.

یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe اخیرا تصویری از ظاهر دوربین‌های پشتی گلکسی S25 اولترا را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. این تصویر از به‌کارگیری طراحی جدید برای هر لنز دوربین و وجود یک حلقه ضخیم و تیره در اطراف هر لنز حکایت دارد. این موضوع با زبان طراحی مشاهده شده در رندرهای مربوط به سایر مدل‌های سری گلکسی S25 مطابقت دارد. چنین سبکی از طراحی به الگوی مورد استفاده در گلکسی زد فولد 6 شباهت دارد؛ اگرچه در اطراف تمامی دوربین‌ها هیچ‌گونه برجستگی اضافی به چشم نمی‌خورد.

این موضوع بدان معناست که در صورت استفاده از کیس، پنل پشتی گوشی می‌تواند ظاهری کاملا تخت پیدا کند. بنابراین طراحی لنز گلکسی S25 اگرچه به گلکسی زد فولد 6 شباهت خواهد داشت؛ اما با آن یکسان نخواهد بود. طرح‌بندی دوربین‌ها بدون تغییر باقی خواهد ماند؛ بنابراین گوشی‌های سری گلکسی S25 کماکان از ظاهری کاملا یکسان با مدل‌های نسل قبلی خود برخوردار خواهند بود.

استفاده از زوایای گردتر موجب تمایز گلکسی S25 اولترا از مدل‌های نسل قبلی خود شده و این موضوع نویدبخش ارگونومی بهتر و کاهش پهنا و وزن گوشی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH