گوشی سامسونگ گلکسی S25 FE با تراشه Dimensity عرضه خواهد شد

تراشه منتخب سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی S25 امروزه به یکی از موضوعات محبوب در شایعات رسانه‌ای تبدیل شده است. اخیرا اعلام شد که بازدهی تراشه اگزینوس 2500 به اندازه‌ای کم است که سامسونگ ناچارا برای تمامی گوشی‌های سری گلکسی S25 از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده خواهد کرد.

در ادامه نام تراشه اخیرا معرفی شده Dimensity 9400 نیز به‌عنوان یکی از گزینه‌های پیش رو مطرح شد. امروز یک شایعه جدید ادعا کرده که تنها گوشی گلکسی S25 FE از تراشه Dimensity بهره خواهد برد. اگرچه در زمینه به‌کارگیری تراشه‌های Dimensity برای تمامی مدل‌های خانواده گلکسی S25 مذاکراتی میان سامسونگ و مدیاتک انجام شده است؛ اما شایعه جدید کماکان مدعی شده که گوشی‌های گلکسی S25، گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا همگی از تراشه اسنپدراگون استفاده خواهند کرد.

بدین‌ترتیب تنها گوشی گلکسی S25 FE از تراشه Dimensity 9400 بهره‌برداری خواهد کرد؛ مگر اینکه سامسونگ به‌دنبال گزینه ارزان‌تری باشد و یکی از تراشه‌های قدیمی‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر برند تایوانی را انتخاب کند. بنابراین در صورت تحقق این فرضیه، عرضه تراشه اگزینوس 2500 کماکان محتمل خواهد بود.

این تراشه می‌تواند در گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ از سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ که در فصل تابستان سال بعد معرفی می‌شوند؛ به‌کار گرفته شود. کارشناسان امیدوارند که سامسونگ تا آن زمان بتواند مشکلات بهره‌وری تراشه پرچمدار خود را برطرف نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH