گوشی شیائومی ردمی A3 پرو در یک خرده فروشی آنلاین رویت شد

در گذشته هیچ‌گونه اطلاعات خاصی پیرامون گوشی ردمی A3 پرو منتشر نشده است؛ اما اکنون این دستگاه به یکباره در فروشگاه آنلاین Kenyan ظاهر شده است. نکته بسیار عجیب اینکه در فهرست مربوط به گوشی به‌جای استفاده از تصاویر رسمی شاهد انتشار عکس‌های خانگی از ردمی A3 پرو هستیم.

با این‌حال به‌نظر می‌رسد که فهرست مورد اشاره بررسی شده و مجموعه‌ای از مشخصات اولیه گوشی را در خود جای داده است. ردمی A3 پرو دقیقا همانند ردمی A3 از نمایشگر LCD با نرخ نوسازی 90 هرتزی استفاده خواهد کرد. با این‌حال اندازه صفحه‌نمایش افزایش یافته و به 6.88 اینچ خواهد رسید.

این نمایشگر حتی با توجه به استانداردهای مدرن نیز بسیار بزرگ محسوب می‌شود. توان پردازشی گوشی هوشمند آینده ردمی از طریق تراشه هلیو G81 اولترا تامین خواهد شد. این تراشه در مقایسه با مدل هلیو G36 موجود در مدل استاندارد ردمی A3 یک پیشرفت قلمداد می‌شود. بعلاوه ردمی A3 پرو مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی روی پنل پشتی گوشی تعبیه شده و مشخصات دوربین ثانویه نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. باتری 5160 میلی‌آمپرساعتی و اسکنر اثرانگشت روی لبه جانبی بدنه گوشی سایر ویژگی‌های ردمی A3 پرو را تشکیل می‌دهند.

از جنبه قیمت‌گذاری نیز به‌نظر می‌رسد که ردمی A3 پرو یک دستگاه بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. این گوشی هوشمند با برچسب قیمتی 13999 شیلینگ کنیا (تقریبا معادل 100 یورو/ 110 دلار) در فهرست خرده فروشی ظاهر شده است.

شیائومی ردمی A3 پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH