گوشی سامسونگ گلکسی S25 FE با قالب طراحی باریک عرضه خواهد شد

تا موعد رونمایی از گوشی‌های گلکسی S25، گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا حدودا 3 ماه دیگر زمان باقی مانده است؛ اما اخیرا عضو دیگری از خانواده گلکسی S25 یعنی گلکسی S25 FE نیز خبرساز شده است.

آخرین گزارش وبسایت The Elec نشان می‌دهد که سامسونگ برای عرضه گلکسی S25 FE طی سال آینده واقعا برنامه‌هایی را در سر داشته و این گوشی هوشمند به‌عنوان یک مدل اسلیم با طراحی باریک روانه بازار خواهد شد. بعلاوه این نشریه مدعی شده که سامسونگ گلکسی S25 FE دقیقا همانند مدل اخیرا معرفی شده گلکسی S24 FE مجهز به نمایشگری با طول قطر 6.7 اینچ خواهد بود.

بعلاوه غول کره‌ای برای کاهش ضخامت گوشی فن ادیشن آینده خود می‌تواند از یک باتری پهن‌تر استفاده کند. سامسونگ گلکسی S24 FE از ضخامت 8 میلی‌متری برخوردار است و اکنون بایستی منتظر ماند و دید که گلکسی S25 FE تا چه اندازه باریک خواهد بود.

از جنبه تراشه مورد استفاده نیز گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس 2400e روانه بازار می‌شود. از سوی دیگر شایعات مطرح شده از به‌کارگیری تراشه Dimensity ساخت شرکت مدیاتک در گلکسی S25 FE حکایت دارند. انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده شاهد افشای جزئیات بیش‌تری درباره گلکسی S25 FE باشیم.

سامسونگ گلکسی S24 FE

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH