نخستین تصویر زنده از گوشی شیائومی 15 پرو منتشر شد

کمپانی شیائومی در خصوص گوشی‌های پرچمدار آینده خود سیاست رازداری را در پیش گرفته است؛ اما اکنون نخستین تصویر واقعی از شیائومی 15 پرو منتشر شده و طراحی پنل پشتی این گوشی پرچمدار را به معرض نمایش گذاشته است. بر این اساس طراحی پنل پشتی گوشی به مدل‌های پیشین بسیار شبیه بوده و در عین‌حال چندین تغییر جالب نیز به چشم می‌خورد.

تصویر لو رفته، آقای وانگ شیائویان؛ معاون ارشد شیائومی را حین حمل گوشی در دست نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه دارای یک ماژول دوربین بوده و فلاش در خارج از آن قرار دارد. اکنون می‌دانیم که دستگاه نمایش داده شده احتمالا همان شیائومی 15 پرو است؛ چرا که رندرهای گوشی نیز از به‌کارگیری طراحی مشابه در قسمت پشتی آن حکایت دارند.

این گوشی هوشمند با رنگ‌آمیزی مشکی نمایش داده شده است؛ اما عرضه آن در مدل‌های رنگی سفید و نقره‌ای نیز امری محتمل خواهد بود. متریال مورد استفاده برای ماژول دوربین نیز احتمالا ارتقاء خواهد یافت. شایعات به استفاده از ساختار سرامیکی اشاره دارند؛ البته این موضوع در تناقض با اطلاعات پیشین قرار دارد.

از جنبه مشخصات فنی نیز انتظار می‌رود که شیائومی 15 پرو مجهز به یک نمایشگر غول‌پیکر 6.78 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی باشد. توان پردازشی این گوشی احتمالا از طریق تراشه اسنپدراگون 8 الیت به‌همراه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد. از نظر امکانات تصویربرداری نیز انتظار می‌رود که این مدل مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر در محدوده f/1.4 تا f/2.5، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با فاصله کانونی معادل 120 میلی‌متر و بزرگنمایی بدون اتلاف 5 برابری باشد.

بر اساس شایعات، باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی شیائومی 15 پرو از فناوری شارژ سریع 90 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 80 واتی پشتیبانی خواهد کرد. اگرچه تمامی اطلاعات فوق بر پایه جزئیات لو رفته گردآوری شده است؛ اما شایعات نشان می‌دهند که کمپانی چینی پیش از معرفی سری شیائومی 15 منتظر رونمایی از تراشه اسنپدراگون 8 الیت توسط کوالکام است.

سری شیائومی 15 احتمالا ابتدا تنها در بازار چین عرضه شده و سپس تا پایان سال 2024 در بازارهای جهانی ارائه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH