تصاویر گوشی پوکو C75 در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد

گوشی پوکو C75 مدتی قبل موفق به دریافت گواهینامه از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شد. امروز نخستین رندرها از این محصول منتشر شده است. ظاهرا این دستگاه در 3 مدل رنگی مختلف روانه بازار خواهد شد. مدل مشکی‌رنگ از ظاهری معمولی برخوردار است؛ اما دو گزینه رنگی دیگر بسیار پر زرق‌وبرق‌تر به‌نظر می‌رسند.

این گوشی هوشمند در مدل‌های رنگی مشکی، طلایی و سبز عرضه خواهد شد. توان پردازشی این دستگاه احتمالا از طریق تراشه هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک، حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد. همچنین نمایشگر گوشی از نوع LCD با اندازه 6.88 اینچ بوده و از رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

پیکره‌بندی دوربین پشتی گوشی از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز تزئینی 0.08 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد بود. حسگر اثرانگشت یکپارچه با کلید پاور، تراشه NFC، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و باتری 5160 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 واتی در بستر سیم سایر ویژگی‌های احتمالی پوکو C75 را تشکیل می‌دهند.

پوکو C65 طی سال گذشته میلادی عرضه شد و گوشی جدید در مقایسه با آن از نمایشگر بزرگ‌تر با نرخ نوسازی بالاتر، دوربین سلفی با رزولوشن بالاتر و باتری کمی بزرگ‌تر بهره خواهد برد.

پوکو C75 از ابعاد 171.9×77.8×8.2 میلی‌متر و وزن 204 گرمی برخوردار است. بنابراین این مدل در مقایسه با گوشی نسل قبلی از ارتفاع کمی بلندتر، پهنای کمتر، ضخامت بیش‌تر و وزن سنگین‌تری برخوردار خواهد بود.

تصاویر لو رفته از پوکو C75

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH