گوشی‌های آنر X5b و X5b پلاس با تراشه هلیو G36 معرفی شدند

آنر به شکل بی‌سروصدا از گوشی‌های رده پایین جدید خود با اسامی X5b و X5b پلاس رونمایی کرد. این دستگاه‌ها در چندین بازار منطقه خاورمیانه قابل دسترس هستند.

این دو گوشی تا حد زیادی شبیه به یکدیگر هستند؛ موضوعی که با توجه به نام آنها به آسانی قابل استنباط است. مدل پلاس کمی بهتر از نسخه استاندارد خواهد بود؛ اما شباهت‌های میان دو مدل بسیار بیش‌تر از تفاوت‌های آنها است.

آنر X5b و X5b پلاس از نسخه LTE تراشه هلیو G36 ساخت شرکت مدیاتک استفاده می‌کنند. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید 14 هستیم. هر دو دستگاه مجهز به نمایشگر 6.56 اینچی LCD با ناچ قطره‌ای شکل، رزولوشن 720p و نرخ نوسازی 90 هرتزی هستند.

دوربین سلفی تعبیه شده درون ناچ از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. آنر X5b پلاس مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی بوده و مدل استاندارد از یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای این دوربین‌ بهره می‌گیرد. دوربین ثانویه در هر دو گوشی نیز از رزولوشن 0.8 مگاپیکسلی برخوردار است.

هر دو گوشی مجهز به باتری‌های 5200 میلی‌آمپرساعتی هستند. آنر X5b با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی معادل 80 دلار به فروش می‌رسد؛ در حالی‌که آنر X5b پلاس مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و با قیمت‌گذاری تقریبی 106 دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

آنر X5b پلاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH