طراحی دوربین پشتی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن فاش شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ در اواخر سال 2024 از نسخه باریک‌تر و مجهزتر گلکسی زد فولد 6 رونمایی خواهد کرد. چند هفته قبل، تصاویر گوشی تاشو گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن در فضای مجازی منتشر شد. اکنون تصویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده و پیکره‌بندی دوربین پشتی آن‌را نشان می‌دهد.

پیش از این گزارش شده بود که گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه خواهد بود. با این‌حال مشخص نبود که آیا سامسونگ از سیستم دوربین با طراحی و قالب مشابه گلکسی زد فولد 6 استفاده خواهد کرد یا خیر. تصویر جدیدی که توسط یک افشاگر با نام ایوان بلاس به اشتراک گذاشته شده است؛ نگرش دقیق‌تری از طراحی دوربین پشتی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این گوشی تاشو مجهز به 3 دوربین روی پنل پشتی خود بوده و حلقه سیاه‌رنگ اطراف هر لنز نیز بالاتر از سایر سطوح قرار گرفته است. تمامی این دوربین‌ها داخل یک بستر مخصوص با ظاهری مشابه گوشی گلکسی S20 قرار دارند. بر اساس شایعات، گوشی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری خواهد بود.

تصویر پیش‌تر لو رفته از دستگاه نشان‌دهنده طراحی فلزی برس‌خورده در قسمت پشتی بوده و این موضوع احتمالا به استفاده از ساختار تیتانیومی اشاره دارد. اما در حال حاضر نمی‌توان هیچ چیزی را تائید کرد. این گوشی تاشو احتمالا مجهز به نمایشگر خارجی 6.4 اینچی، پنل تاشو داخلی 8 اینچی و باتری بزرگ‌تر خواهد بود. توان پردازشی این دستگاه احتمالا از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی و حافظه رم 16 گیگابایتی تامین خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH