آپدیت امنیتی ماه اکتبر 2024 برای سری گلکسی S23 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را منتشر کرده است. این به‌روزرسانی حامل پچ امنیتی ماه اکتبر 2024 برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی بوده و بیش از 30 حفره امنیتی آسیب‌پذیر در سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری One UI سامسونگ را برطرف می‌کند.

آپدیت امنیتی اکتبر 2024 برای سری گلکسی S23 ابتدا در بازار ایالات‌متحده منتشر شده است. در حال حاضر این به‌روزرسانی برای مدل‌های لاک شده طرف قرارداد با اپراتورهای مخابراتی منتخب قابل دسترس است؛ اما احتمالا به‌زودی و طی چند روز آینده در اختیار مدل‌های لاک شده تمامی اپراتورها و همچنین دستگاه‌های آنلاک نیز قرار خواهد گرفت.

این به‌روزرسانی احتمالا تا پایان ماه جاری میلادی برای گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا در کشورهای دیگر نیز منتشر خواهد شد. بعلاوه گلکسی S23 FE نیز احتمالا به‌زودی آپدیت مشابهی را دریافت خواهد کرد.

آپدیت جدید با شماره ساخت S91xUSQS4CXI4 شناخته می‌شود. کاربران برای دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی و کابل USB-C آن‌را به‌طور دستی روی گوشی فلش کنند.

آپدیت ماه اکتبر برای سری گلکسی S23 صرفا شامل پیشرفت‌های امنیتی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH