تصاویر رسمی و مشخصات گوشی‌های سری نوا 13 هواوی فاش شد

یک افشاگر با شناسه UncleKanshan پیش‌تر به درستی پیش‌بینی کرد که گوشی‌های سری نوا 13 هواوی در روز 22 اکتبر (1 آبان ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. کمپانی چینی قبلا این‌کار را به نوعی انجام داده است؛ چرا که پیش از اعلام مشخصات فنی گوشی‌ها، دریافت پیش‌سفارش برای آنها آغاز شده است.

گوشی‌های هواوی نوا 13 و نوا 13 پرو در فروشگاه Vmall رویت شدند. کاربران می‌توانند بیعانه کوچک 100 یوانی را واریز نموده و پس از معرفی رسمی گوشی‌ها مبلغ 150 یوان را پس بگیرند. همچنین این افراد در قرعه‌کشی شرکت داده شده و برای برنده شدن یکی از 3000 کیف دستی Starry شانس خود را امتحان خواهند کرد.

اگرچه هواوی به مشخصات فنی گوشی‌ها هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است؛ اما طراحی آنها را به نمایش گذاشته و فهرست مربوط به تمامی گزینه‌های رنگی و پیکره‌بندی‌های حافظه آنها را منتشر کرده است.

هواوی نوا 13 از ظاهری بسیار مشابه با مدل نسل قبلی خود برخوردار است. ظاهرا پنل پشتی گوشی از سه لنز میزبانی می‌کند (اگرچه یکی از آنها احتمالا متعلق به سیستم فوکوس خودکار لیزری است). لیبل 50MP در قسمت زیرین ماژول دوربین حک شده است.

تصاویر هواوی نوا 13 (سمت چپ) و نوا 13 پرو (سمت راست)

این گوشی در مدل‌های رنگی بنفش، سبز، سفید و مشکی عرضه شده و با حافظه‌های داخلی 256 و 512 گیگابایتی قابل سفارش است. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و سایر مشخصات این گوشی احتمالا در روز 22 اکتبر (1 آبان ماه) اعلام خواهد شد.

هواوی نوا 13 پرو از تعداد لنزهای بیش‌تری نسبت به مدل نسل قبلی خود برخوردار است. این گوشی ظاهرا دارای 4 لنز است؛ اما یکی از آنها احتمالا متعلق به سیستم فوکوس خودکار لیزری است. بنابراین سه ماژول دوربین در مقایسه با سیستم دوربین دوگانه هواوی نوا 12 پرو کماکان دارای یک لنز بیش‌تر است. با این‌حال به رزولوشن دوربین‌های گوشی صریحا اشاره نشده است.

هواوی نوا 13

حفره بیضی‌شکل تعبیه شده در قسمت جلویی گوشی دو عدد لنز دوربین را در خود جای داده است. هواوی نوا 12 پرو دارای یک لنز فوق‌عریض 60 مگاپیکسلی با میدان دید 100 درجه‌ای و یک لنز تله 8 مگاپیکسلی از نوع 52 میلی‌متری است. هواوی نوا 13 پرو نیز احتمالا از پیکره‌بندی دوربین مشابهی برخوردار خواهد بود.

این گوشی با مدل‌های رنگی مشابه شامل بنفش، سبز، سفید و مشکی عرضه شده و با یک پیکره‌بندی حافظه اضافی شامل 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی روانه بازار خواهد شد.

ع

هواوی نوا 13 پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH