شیائومی ردمی A4 5G با تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 معرفی شد

کمپانی شیائومی از ردمی A4 5G به‌عنوان نخستین گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 کوالکام رونمایی کرد. این دستگاه با قیمت‌گذاری خرده فروشی زیر 10 هزار روپیه (120 دلار) به‌زودی در بازار هندوستان عرضه خواهد شد.

این موضوع موجب می‌شود تا ردمی A4 5G به یکی از ارزان‌قیمت‌‌ترین گوشی‌های هوشمند 5G در بازار هندوستان تبدیل شود. ردمی A4 5G به مدل‌های ردمی 14R و ردمی 14C شباهت زیادی داشته و از ماژول دوربین جزیره‌ای دایروی‌شکل بزرگ و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

رئیس شاخه هندی شیائومی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: “ما سالگرد 10 سالگی فعالیت خود در هندوستان را در حالی جشن می‌گیریم که ردمی A4 5G به منزله یک نقطه عطف مهم در ماموریت جاری ما برای ارائه فناوری‌های پیشرفته به هر فرد هندی قلمداد می‌شود. این محصول به‌طور انحصاری برای بازار هندوستان طراحی شده و نمادی از دیدگاه ما مبنی بر ارائه فناوری 5G به همگان است. این دستگاه شکاف دنیای دیجیتال را پر کرده و هدف ما از ارائه آن، تسریع روند مهاجرت هندوستان به سوی فناوری 5G است. ردمی A4 5G تجربه‌‌ای پیشرفته از گوشی‌های هوشمند رده پایین را برای کاربران رقم خواهد زد.”

شیائومی فهرست مشخصات کامل گوشی ردمی A4 5G را منتشر نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی باشد. بر اساس شایعات این دستگاه مجهز به دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی بوده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 واتی تامین خواهد کرد.

ردمی A4 5G 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH