گوشی آنر مجیک 7 پرو در دست مدیرعامل کمپانی رویت شد

جورج ژائو؛ مدیرعامل آنر اخیرا چشم‌اندازی اجمالی از گوشی پرچمدار آینده کمپانی موسوم به آنر مجیک 7 پرو را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

طراحی این گوشی با استفاده از یک کیس محافظ استتار شده است. این کیس برای نمونه‌های اولیه گوشی ساخته و به گونه‌ای طراحی شده است که بیش‌تر ویژگی‌های متمایز در طراحی آن‌را پنهان نماید.

بنابراین همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ جزئیات چندانی از طراحی گوشی قابل رویت نیست. این دستگاه دارای یک حفره بیضی‌شکل در قسمت بالایی نمایشگر است. این حفره دوربین سلفی و مولفه‌های سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی را در خود جای داده است.

به‌نظر می‌رسد که نمایشگر این گوشی همانند مدل نسل قبلی خود دارای طراحی خمیده است. حواشی باریک اطراف نمایشگر در اواخر سال 2024 به گوشی‌های هوشمند رده بالا اضافه شد و آنر مجیک 7 پرو از این منظر ناامیدکننده به‌نظر نمی‌رسد.

در قسمت پشتی گوشی جزئیات کمتری برای مشاهده وجود دارد؛ چرا که طراحی ماژول جزیره‌ای دوربین با استفاده از کیس محافظ پنهان شده است. فلاش LED همانند دو دوربین قابل مشاهده است؛ اما در عین‌حال چیزهای زیادی وجود دارند که قابل رویت نیستند.

سری آنر مجیک 7 در روز 30 اکتبر (9 آبان ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH