سامسونگ خبر معرفی دستگاه گلکسی جدید در روز 30 مهر ماه را تائید کرد + ویدیو

سامسونگ اعلام کرده که در روز 21 اکتبر (30 مهر ماه) از دستگاه گلکسی جدید خود رونمایی خواهد کرد. این برند به نام محصول آینده خود اشاره نکرده است؛ اما در روز دوشنبه آینده احتمالا شاهد رونمایی رسمی از گوشی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن خواهیم بود.

برند کره‌ای در این رابطه اقدام به انتشار یک تیزر ویدیویی نموده است. همچنین هنوز مشخص نیست که گوشی تاشو آینده سامسونگ با نام گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن یا گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن روانه بازار خواهد شد.

با این‌حال یک تصویر فاش شده نشان می‌دهد که این گوشی در مقایسه با مدل استاندارد گلکسی زد فولد 6 از طراحی باریک‌تری برخوردار خواهد بود.

گفته شده که گوشی گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن در حالات باز و بسته به‌ترتیب 4.9 و 10.6 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که این دستگاه تاشو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و گواهینامه حفاظتی IP48 روانه بازار خواهد شد. نمایشگرهای خارجی و داخلی این گوشی به‌ترتیب از طول قطر 6.5 و 8 اینچی برخوردار خواهند بود.

با توجه به اینکه تا موعد رونمایی از این گوشی تنها 3 روز دیگر زمان باقی مانده است؛ بنابراین تمامی جزئیات مربوط به این گوشی تاشو جدید به‌زودی مشخص خواهند شد.

تصویر لو رفته از گلکسی زد فولد/ زد فولد 6 اسپشیال ادیشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH