مشخصات و جزئیات قیمت‌گذاری گوشی شیائومی ردمی A4 5G فاش شد

طی هفته گذشته شاهد رونمایی اجمالی گوشی ردمی A4 5G بودیم. بر اساس اطلاعات فاش شده انتظار می‌رفت که این گوشی به یکی از ارزان‌ترین دستگاه‌های 5G در بازار هندوستان تبدیل شود. بعلاوه ردمی A4 5G احتمالا نخستین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 4s نسل 2 کوالکام به‌شمار خواهد رفت. این تراشه مشخصا برای گوشی‌های 5G رده پایین در نظر گرفته شده است.

با این‌حال ردمی در بیانیه رسمی پیشین به جزئیات قیمت‌گذاری و اکثر مشخصه‌های فنی گوشی هوشمند آینده خود اشاره نکرده بود. امروز اطلاعات جدیدی در این رابطه منتشر شده است. در وهله نخست اعلام شده که قیمت ردمی A4 5G پس از اعمال تمامی پیشنهادات و تخفیف‌های ممکن به 8499 روپیه خواهد رسید.

این قیمت‌گذاری نشان می‌دهد که ردمی A4 5G یک گزینه مقرون‌به‌صرفه قلمداد شده و با توجه به نرخ مبادلات فعلی ارز حدودا 100 دلار ارزش خواهد داشت. بعلاوه این گوشی یک مدل 5G کاملا کارآمد به‌شمار خواهد رفت. از سوی دیگر منبع افشاکننده قیمت گوشی ادعا کرده که ردمی A4 5G مجهز به یک نمایشگر لمسی IPS با اندازه 6.7 اینچی، رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. این دستگاه مجهز به 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی، ماژول سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 18 واتی در بستر سیم خواهد بود.

از جنبه نرم‌افزاری نیز این گوشی رابط کاربری HyperOS 1.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا خواهد کرد. حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور نیز روی لبه جانبی بدنه گوشی تعبیه خواهد شد. شیائومی با عرضه ردمی A4 5G قصد دارد تا فناوری 5G را در دسترس عموم کاربران قرار دهد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که برند چینی در تحقق وعده خود تا چه اندازه موفق خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH