سامسونگ برنامه‌های خود برای عرضه یک گوشی تاشو ارزان‌تر را لغو کرده است

دو روز قبل شرکت سامسونگ از گوشی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن به‌عنوان نسخه پیشرفته‌تر گلکسی زد فولد 6 با نمایشگرهای بزرگ‌تر، طراحی شیک‌تر و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی رونمایی کرد. این دستگاه با برچسب قیمتی 2789600 وون کره (2000 دلار/ 1860 یورو) روانه بازار می‌شود.

این مبلغ در مقایسه با قیمت‌گذاری در نظر گرفته شده برای مدل معمولی گلکسی زد فولد 6 اندکی گران‌تر است. روند انتشار شایعات درباره گوشی تاشو ارزان‌قیمت‌‌تر سامسونگ از مدت‌ها قبل آغاز شده است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که سامسونگ برای عرضه چنین دستگاهی هیچ برنامه‌ای ندارد.

گزارش جدید وبسایت SamMobile که توسط یکی از مقامات ناشناس سامسونگ منتشر شده است نشان می‌دهد که این برند برای عرضه یک دستگاه گلکسی زد فولد با قیمت ارزان‌تر هیچ برنامه‌ای ندارد. در عوض، گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن محصولی ممتاز به‌شمار رفته و برای گسترش گزینه‌های پیش روی کاربران روانه بازار می‌شود.

یکی از مقامات رسمی سامسونگ الکترونیکس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: “شما بسته به سلیقه خود می‌توانید گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. در حال حاضر ما برای عرضه یک محصول جداگانه با قیمت ارزان‌تر هیچ برنامه‌ای نداریم.”

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن

این موضوع بدان معنا نیست که سامسونگ به فکر عرضه نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فولد نبوده است. یک گزارش منتشر شده در اوایل سال جاری میلادی ادعا کرد که سامسونگ برنامه‌های خود برای عرضه گلکسی زد فولد 6 فن ادیشن در سال جاری میلادی را به تعویق انداخته است.

بر اساس گزارش‌ها سامسونگ یک دوره اولیه تولید برای گلکسی زد فولد 6 فن ادیشن را پشت سر گذاشته و بازدهی این فرآیند رضایت‌بخش نبوده است. نمونه آزمایشی این محصول در مقایسه با تولیدات تاشو برندهای چینی رقیب به شکل قابل‌توجهی باریک‌تر یا سبک‌تر نبوده و فاقد دیجیتایزر استایلوس برای پشتیبانی از قلم S Pen بودند.

نهایتا تمامی عوامل ذکر شده در کنار ابهامات موجود موجب کناره‌گیری سامسونگ از این بازار شدند. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که عرضه یک دستگاه گلکسی زد فولد ارزان‌قیمت‌‌تر از دستور کار سامسونگ خارج شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH