رونمایی از محصولات جدید برند TCH در ایران

TCH در مراسمی باشکوه با حضور مدیران شرکت، اصحاب رسانه و جمعی از فعالان حوزه تکنولوژی از جدیدترین محصولات خود برای بازار ایران رونمایی کرد. این رویداد، فرصتی ارزشمند برای معرفی محصولات نوآورانه و بیان چشم‌انداز آینده TCH فراهم آورد.

در ابتدای مراسم جناب آقای ابوالفضل حیدر، مدیرعامل شرکت کسری پارس بزرگ‌ترین وارد کننده محصولات TCH، در سخنرانی خود بر اهمیت نگاه آینده‌محور در تولید محصولات تأکید کرد. وی با اشاره به اینکه برای ارائه محصولاتی زیبا و کارآمد، باید به نیازها و ترجیحات آینده مصرف‌کنندگان توجه داشت، نوآوری و کیفیت را دو رکن اساسی در تولید محصولات TCH برشمرد. حیدر همچنین به مقرون‌به‌صرفه بودن محصولات به‌عنوان عاملی کلیدی در موفقیت یک محصول در بازار اشاره کرد و افزود که TCH همواره در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت بالا و صد البته قیمت مناسب را به بازار عرضه کند.

رضا گرانمایه، مدیر برند TCH نیز در این مراسم به معرفی محصولات جدید و فناورمحور این برند پرداخت. وی با اشاره به پیشرفت سریع تکنولوژی و اهمیت به روز بودن، بر ضرورت ارائه محصولاتی با فناوری‌های پیشرفته تأکید کرد. گرانمایه به مقایسه سرعت نفوذ تلویزیون و اپلیکیشن تیک تاک پرداخت و گفت اگر تلویزیون 50 سال طول می‌کشید تا به دست میلیون‌ها نفر برسد امروزه اپلیکیشن تیک‌ تاک در ۲۴ ساعت این رکورد را می‌زند. فناوری امروز به سرعت در حال تغییر است و شرکت‌ها باید خودشان را با این شرایط وفق دهند.

یکی از نکات مهمی که در این مراسم به آن پرداخته شد، اهمیت خدمات پس از فروش بود. گرانمایه با بیان اینکه گارانتی باید نگرانی‌های مشتریان را پس از خرید برطرف کند، بر توجه ویژه TCH به خدمات پشتیبانی و بازخورد مشتریان تأکید کرد.

سپس اهورا نیازی که به عنوان مجری نیز در این مراسم حضور داشت، به معرفی محصولات جدید برند TCH در ایران پرداخت که در ادامه باهم نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم:

حلقه هوشمند TCH iRing R10

iRing R10 با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم، ظاهری مدرن و لوکس دارد. این حلقه در دو رنگ طلایی و مشکی و سایزهای مختلف عرضه می‌شود تا برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد.

iRing R10 به عنوان یک دستیار سلامت همه‌کاره، تمامی پارامترهای حیاتی بدن شما را تحت نظر دارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به پایش ضربان قلب، ردیابی خواب، پایش فعالیت‌های ورزشی، سنجش سطح استرس و اندازه‌گیری اکسیژن خون اشاره کرد. این حلقه با هر بار شارژ تا بیش از یک هفته قابل استفاده خواهد بود و توسط یک محفظه کوچک شارژ می‌شود. iRing همچنین می‌تواند بدون مشکل به گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌های اپل متصل شود.

ساعت‌های هوشمند HD1 3D Hero1 و HD2 3D Hero2

HD1 یک ساعت هوشمند پیشرفته است که با طراحی زیبا و امکانات متنوع، تجربه کاربری بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد. این ساعت هوشمند با نمایشگر AMOLED 1.43 اینچی و رزولوشن 466 در 466 پیکسل، تصاویری با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده را نمایش می‌دهد.

این ساعت هوشمند به طور دقیق پارامترهای حیاتی بدن شما را نظیر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، میزان استرس و کیفیت خواب را اندازه‌گیری می‌کند و با ارائه گزارش‌های دقیق، به شما کمک می‌کند تا از سلامت خود آگاه باشید و سبک زندگی سالم‌تری را اتخاذ کنید.

TCH HD1 3D Hero با پشتیبانی از بلوتوث و سازگاری با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS، به راحتی به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و امکان دریافت اعلان‌ها، تماس‌ها و پیام‌ها را با پشتیبانی مستقیم از زبان فارسی به صورت مستقیم روی ساعت فراهم می‌کند. همچنین، با قابلیت Bluetooth Calling می‌توانید مستقیماً از روی ساعت تماس برقرار کرده یا به آن پاسخ دهید. این ساعت در برابر آب مقاوم است و با یکبار شارژ کامل، می‌تواند تا بیش از یک هفته شارژدهی داشته باشد.

مهم‌ترین ویژگی‌ این ساعت هوشمند و جدید از برند TCH به رابط کاربری و افکت‌های سه‌بعدی آن باز می‌گردد که آن را خواستنی‌تر می‌کند. ساعت HD2 نیز مشخصات تقریبا یکسانی با این مدل دارد اما ظاهر آن متفاوت‌تر و کلاسیک‌تر بوده و ظرفیت باتری آن بیشتر از HD1 است.

هدفون‌های جدید TCH

در این مراسم چند هدفون جدید TCH نیز رونمایی شد. هدفون بی‌سیم D6 با وجود ۶ میکروفون تجربه مکالمه خوبی را به ارمغان می‌آورد. برخی مدل‌های قبلی و پرفروش این برند نیز همچون N23 با یک آپدیت جدید به قابلیت ANC یا حذف نویز خودکار نیز مجهز شده‌اند تا با قیمت مقرون به‌صرفه خودشان، گزینه بسیاری خوبی برای علاقه‌مندان باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH