زمان معرفی گوشی‌های سری شیائومی 15 رسما اعلام شد

به‌دنبال معرفی تراشه اسنپدراگون 8 الیت توسط کمپانی کوالکام، شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های اندرویدی به سرعت برای معرفی قدرتمندترین محصولات خود آماده می‌شوند. در این میان تعدادی از برندهای تولیدکننده، استفاده از این نیمه‌هادی در محصولات آینده خود را مورد تائید قرار داده‌اند.

با این‌حال اخیرا تمامی نگاه‌ها به شیائومی دوخته شده است؛ چرا که از مدت‌ها قبل شایعه شده بود که اولین گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون 8 الیت توسط این برند چینی روانه بازار خواهد شد. در ادامه گمانه‌زنی‌های مطرح شده، شیائومی خبر معرفی پرچمداران سری 15 در بازار چین طی روز 29 اکتبر (8 آبان ماه) را رسما تائید کرد.

البته پیشروی شیائومی احتمالا دوام زیادی نخواهد داشت. گوشی‌های سری آنر مجیک 7 و iQOO 13 طی روز 30 اکتبر (9 آبان ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. از سوی دیگر گوشی وان‌پلاس 13 در روز 31 اکتبر (10 آبان ماه) معرفی شده و ریلمی GT7 پرو نیز طی روز 4 نوامبر (14 آبان ماه) در خاک چین رونمایی می‌شود. برندهای نوبیا و ایسوس نیز عرضه گوشی‌های گیمینگ آینده خود با همین تراشه را مورد تائید قرار داده‌اند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی در رویداد روز 8 آبان ماه خود از گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو رونمایی خواهد کرد. با این‌حال مدل اولترا برترین عضو خانواده به‌شمار رفته و در سال 2025 روانه بازار خواهد شد. گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 اولترا احتمالا در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد؛ چرا که سال گذشته نیز تنها مدل‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 اولترا به بازارهای بین‌المللی راه یافتند.

در جریان همین رویداد، شیائومی از رابط کاربری HyperOS 2.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 15 و خودرو برقی جدید خود با نام SU7 اولترا رونمایی خواهد کرد.

رندر شیائومی 15 پرو

اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که مدل استاندارد شیائومی 15 دارای طراحی جمع‌وجور با نمایشگر آمولد 6.36 اینچی تخت خواهد بود. از سوی دیگر شیائومی 15 پرو احتمالا از نمایشگر بزرگ‌تر 6.78 اینچی با طراحی خمیده، نرخ نوسازی 120 هرتزی و ویژگی‌های پیشرفته‌ای نظیر دالبی ویژن بهره خواهد برد.

بر اساس شایعات، شیائومی به همکاری خود با لایکا ادامه داده و گوشی 15 پرو خود را به سیستم دوربین پشتی سه‌گانه تجهیز خواهد کرد. این سیستم از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو با زوم اپتیکال 5 برابری و یک حسگر فوق‌عریض تشکیل خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود که هر دو مدل مجهز به باتری‌هایی با ظرفیت بیش از 5000 میلی‌آمپرساعت بوده و از فناوری‌های شارژ سریع سیمی و بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد.

بعلاوه گواهینامه حفاظتی IP68 مقاومت بالا گوشی‌ها در برابر نفوذ آب و گردوغبار را تضمین خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH