تصاویر رسمی گوشی‌های شیائومی 15 و 15 پرو در فضای آنلاین منتشر شد

پیش از این انتظار می‌رفت که گوشی‌های سری شیائومی 15 در روز 23 اکتبر (2 آبان ماه) به‌طور رسمی معرفی شوند؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این گوشی‌ها در ساعت 19 روز 29 اکتبر (8 آبان ماه) به وقت چین معرفی خواهند شد.

این تاریخ توسط لو ویبینگ؛ مدیرعامل کمپانی در شبکه اجتماعی Weibo تائید شد. با این‌حال اکنون یک وبلاگ‌نویس حوزه فناوری با شناسه Tech Blogger Kartikey Singh رندرهای مطبوعاتی باکیفیتی از گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است.

شیائومی 15 پرو از ضخامت 8.35 میلی‌متری و وزن 213 گرمی برخوردار خواهد بود؛ بنابراین وزن این مدل در مقایسه با شیائومی 14 پرو 10 گرم کاهش خواهد یافت. این گوشی از نمایشگر با لبه‌های چهارگانه کمی خمیده (Micro Quad Curved) بهره گرفته و صفحه‌نمایش آن با دومین نسل گلس محافظ Longjing شیائومی پوشانده خواهد شد.

به گفته لو ویبینگ؛ مدیرعامل شیائومی، ماژول جزیره‌ای دوربین دارای یک لنز سرامیکی با طراحی Deco خواهد بود. شیائومی 15 مجهز به یک نمایشگر 6.36 اینچی و حواشی با ضخامت 1.38 میلی‌متری در اطراف آن است. این گوشی در زمینه باریک‌ترین حواشی اطراف نمایشگر بایستی با اوپو فایند ایکس 8 رقابت نماید.

تصاویر شیائومی 15 پرو

نهایتا سری شیائومی 15 نخستین پرچمداران شیائومی با حسگر اثرانگشت اولتراسونیک یکپارچه با نمایشگر به‌شمار خواهد رفت. بنابراین این‌بار از حسگر اثرانگشت اپتیکی خبری نخواهد بود.

فناوری اولتراسونیک عموما سریع‌تر و دقیق‌تر بوده و برای خواندن اثرانگشت نیازی به روشن کردن انگشت کاربر نخواهد داشت. این فناوری، برتری خود را در فضاهای تاریک نشان می‌دهد.

شیائومی 15

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH