تصاویر گوشی‌های سامسونگ W25 و W25 فلیپ در فضای آنلاین منتشر شد

سامسونگ هر ساله گوشی‌های تاشو خود را در قالب سری W در بازار چین عرضه می‌کند. این دستگاه‌ها عمدتا به مدل‌های سری گلکسی Z شباهت داشته و به منظور جذابیت بیش‌تر برای خریداران محلی از برخی مدهای ویژه طراحی استفاده می‌کنند.

دستگاه‌های سری W به‌دلیل قیمت بالا خود از جعبه خرده فروشی فانتزی بهره گرفته و ظرفیت رم و فضای ذخیره‌سازی آنها معمولا از مدل‌های سری گلکسی Z بیش‌تر است. گوشی جدید سامسونگ W25 تا حدی خاص‌تر خواهد بود. این گوشی بر پایه گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن تولید خواهد شد؛ دستگاهی که هم‌اکنون تنها در بازار کره‌جنوبی قابل دسترس است.

این موضوع به معنای استفاده از نمایشگرهای داخلی و خارجی با اندازه‌های بزرگ‌تر خواهد بود. گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن از نمایشگرهای داخلی و خارجی با اندازه‌های 8 و 6.5 اینچ بهره می‌گیرد؛ در حالی‌که اندازه این پنل‌ها در مدل استاندارد گلکسی زد فولد 6 به‌ترتیب برابر با 7.6 و 6.3 اینچ است.

با این‌حال مدل اسپشیال ادیشن از قلم S Pen پشتیبانی نکرده و به‌جای سنسور تصویربرداری 50 مگاپیکسلی از یک حسگر 200 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می‌گیرد.

تصاویر لو رفته از سامسونگ W25 و جعبه خرده فروشی آن

سامسونگ W25 دارای رنگ‌آمیزی مشکی با سایه‌های طلایی‌ روی لبه‌های فلزی و برآمدگی دوربین خواهد بود. این سبک از طراحی به‌طور معمول در دستگاه‌های سری W به چشم می‌خورد. همچنین لبه‌های جانبی دستگاه به‌جای استفاده از روکش فلزی صاف معمولی دارای الگوی طرح‌دار خواهند بود.

بعلاوه سری W سامسونگ از دستگاه‌های تاشو صدفی‌شکل نیز میزبانی می‌کند. سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 به‌عنوان مبنایی برای طراحی W25 فلیپ به‌کار گرفته خواهد شد؛ چرا که برند کره‌ای از مدل اسپشیال ادیشن این گوشی رونمایی نکرده است.

تصاویر سامسونگ W25 فلیپ و جعبه خرده فروشی آن

سامسونگ کماکان به فروش گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در بازار چین ادامه خواهد داد. سامسونگ W24 بر پایه گلکسی زد فولد 5 طراحی شده و مدلی از آن با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی 13 هزار یوان قیمت‌گذاری شده است. این در حالیست که مدل‌های 12/512 گیگابایتی و 12/1TB گلکسی زد فولد 6 به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 14 هزار و 16 هزار یوان در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

البته قیمت W24 یک سال پس از عرضه آن به 13 هزار یوان کاهش یافته و این گوشی در بدو عرضه به بازار 16 هزار یوان قیمت‌گذاری شده بود. گوشی‌های سری W علاوه بر ظاهر زیبا و ظرفیت رم بالاتر خود از برتری‌های دیگری نسبت به سری گلکسی Z برخوردار هستند. با بررسی محتوای جعبه خرده فروشی این گوشی‌ها به وجود آداپتور شارژر و یک کیس محافظ پی خواهید برد.

سامسونگ W25 فلیپ نیز به‌همراه آداپتور شارژر و کیس روانه بازار می‌شود. این ابزارها در جعبه خرده فروشی مدل استاندارد گلکسی زد فلیپ 6 به چشم نمی‌خورند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH