گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای سری گلکسی S25 سامسونگ فاش شد

با نزدیک شدن به موعد معرفی سری گلکسی S25 سامسونگ اخیرا رندرهایی از گوشی‌های عضو این خانواده در فضای مجازی منتشر شد. بر این اساس گلکسی S25 اولترا احتمالا از طراحی جدیدی برخوردار خواهد بود؛ در حالی‌که مدل‌های گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس از طراحی مشابه با دستگاه‌های نسل قبل بهره خواهند برد.

روز گذشته گزارش جدیدی درباره طراحی ظاهری این دستگاه‌ها در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد. در این گزارش، یک تحلیل‌گر مشهور با نام راس یانگ به افشای مدل‌های رنگی پایه برای این سه گوشی پرداخت. به‌نظر می‌رسد که آبی درخشان (Sparkling Blue) و سبز درخشان (Sparkling Green) دو گزینه رنگی برتر برای مدل‌های دوگانه گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس به‌شمار خواهند رفت؛ در حالی‌که گلکسی S25 اولترا به گزینه‌هایی با نام تیتانیوم پایبند خواهد بود.

بدین‌ترتیب گوشی گلکسی S25 با گزینه‌های رنگی Moon Light Blue، Silver Shadow، Sparkling Blue و Sparkling Green روانه بازار خواهد شد. از سوی دیگر سامسونگ گلکسی S25 پلاس در مدل‌های رنگی Midnight Black، Moon Night Blue، Silver Shadow، Sparkling Blue و Sparkling Green قابل سفارش خواهد بود. نهایتا سامسونگ گلکسی S25 اولترا نیز در مدل‌های رنگی Titanium Black، Titanium Blue، Titanium Gray و Titanium Silver به بازار عرضه خواهد شد.

شایان به ذکر است که گزینه‌های رنگی فوق توسط تمامی فروشگاه‌های شریک سامسونگ و اپراتورهای مخابراتی در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت. جزئیات مربوط به گزینه‌های رنگی انحصاری که به‌طور معمول تنها در فروشگاه آنلاین سامسونگ به فروش می‌روند؛ هنوز فاش نشده است.

ظاهرا سامسونگ گزینه‌های رنگی زرد و بنفش از سری گلکسی S24 را حذف نموده و این موضوع احتمالا به مذاق برخی کاربران خوش نخواهد آمد. از سوی دیگر گزینه رنگی آبی برای تمامی گوشی‌های سری گلکسی S25 قابل دسترس خواهد بود؛ در حالی‌که امکان سفارش گلکسی S25 اولترا با رنگ‌آمیزی سبز وجود نخواهد داشت.

رندرهای سامسونگ گلکسی S25، گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا

استفاده از گزینه‌های رنگی متنوع در دنیای گوشی‌های هوشمند به شکل فزآینده‌ای کم‌اهمیت شده است؛ چرا که بسیاری از کاربران از کیس‌های محافظ سفارشی برای گوشی‌های خود استفاده می‌کنند.

با این‌حال انتظار می‌رود که سامسونگ مجموعه‌ای از لوازم جانبی از جمله کیس‌های محافظ را با رنگ‌آمیزی‌های مشابه ارائه نماید. این اقدام به مشتریان امکان خواهد داد تا علاوه بر محافظت از گوشی‌های گلکسی جدید، ظاهر شیک آنها را نیز حفظ نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH