دیزایر جدید HTC با دو دوربین 13 مگاپیکسلی در راه است!

دیزایر جدید HTC با یک دوربین سلفی 13مگاپیکسلی عرضه خواهد شد اگر دوست دارید که بهترین عکس سلفی ممکن از خود را بگیرید، فعلا هیچ راهی ندارید جز اینکه به سراغ گوشی Oppo N1 بروید و یکی از آن‌ها را تهیه کنید و فعلا برندهای معتبر این گونه کیفیت دوربینی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند.

htc-desire-eye-htcfamily-ru-(1)

روز گذشته دو منبع خبری @upleaks  و HTCFamily.ru عکسی از گوشی HTC Desire Eye منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد یک محصول قدرتمند اندرویدی از سوی این کمپانی تایوانی در راه است که از دو دوربین 13 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های شما بهره می‌برد. جالب است بدانید که هر دو دوربین موجود از یک فلش LED نیز بهره می‌برند.

Desire Eye می‌تواند علاوه بر قابلیت‌های جذاب عکس‌برداری اش، از لحاظ قدرتی نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. شایعات نشان می‌دهد که این محصول با صفحه نمایشی 5.2 اینچی و رزولوشن FHD وارد بازار می‌شود. پردازنده دیزایر Eye اسنپدراگون 801 بوده که به همراه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی سخت افزار دیزایر جدید را تشکیل می‌دهند.

هنوز هیچ سرنخی از زمان معرفی و عرضه این محصول جدید وجود ندارد، اما HTC در تاریخ 8 اکتبر کنفرانسی دارد که شاید بتوان روی آن حساب کرد. اگر این طور باشد، تا چند روز دیگر یک گجت با دوربینی قوی به محصولات اندرویدی بازار اضافه خواهد شد.

1 در مورد “دیزایر جدید HTC با دو دوربین 13 مگاپیکسلی در راه است!”

  1. به نظر من اگه بتونه دوربین انحنادارسونی که کیفیت بالایی داره بزاره پشت گوشیش واقعا محصول خاصی از اب در میاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH