سامسونگ گلکسی A56 با دوربین سلفی ارتقایافته عرضه خواهد شد

سامسونگ در ماه مارس امسال گوشی گلکسی A55 را روانه بازار کرد. بنابراین بی‌تردید این شرکت هم‌اکنون روی توسعه مدل جانشین گلکسی A55 با جدیت کار می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A56 در سه ماهه نخست سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

امروز جزئیات دوربین سامسونگ گلکسی A56 در فضای مجازی فاش شده و در این میان خبرهای خوب و ناخوشایند مختلفی منتشر شده است. خبر خوب اینکه گلکسی A56 به احتمال فراوان از دوربین سلفی ارتقایافته با یک سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این در حالیست که از زمان عرضه گلکسی A51 در سال 2019 گوشی‌های سری گلکسی A5x همواره از سنسورهای سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند.

هنوز مشخص نیست که آیا دوربین جدید با نمونه موجود در پرچمداران سری گلکسی S یکسان خواهد بود یا خیر؛ اما بی‌تردید این حسگر در مقایسه با مدل‌های پیش‌تر استفاده شده برای سری گلکسی A5x پیشرفته‌تر خواهد بود. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که ماژول سلفی تنها دوربین ارتقایافته نسبت به گلکسی A55 به‌شمار خواهد رفت.

بنابراین گفته شده که گلکسی A56 همانند مدل نسل قبلی خود مجهز به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود. در نتیجه چنان‌چه منتظر ارائه یک دوربین تله‌فوتو در سری گلکسی A5x هستید؛ در این‌صورت احتمالا بایستی تا زمان عرضه گوشی گلکسی A57 منتظر بمانید (در حال حاضر سری A5x پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ را در خود جای داده است).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH