در ویندوز 10 نهایتا می‌توانید Recycle Bin را بر روی Taskbar قرار دهید!

 

recycle bin

کمپانی مایکروسافت به خوبی نشان داده است که نه تنها به صحبت‌های کاربرانش گوش می‌دهد بلکه به بعضی از آن‌ها عمل نیز می‌کند! اگر شما هنوز برای این قضیه به یک اثبات خوب نیاز دارید خبر زیر را با دقت بخوانید.

شما در نهایت می‌توانید Recycle bin خود را درtaskbar قرار دهید اگر اکنون از ویندوز8 یا نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنید اقدام به انجام این کار کنید و مشاهده می‌کنید که ویندوز این اجازه را به شما نخواهد داد تا Recycle Bin را جزو اپلیکیشن‌های پر مصرف و مورد علاقه خود قرار دهید! به نظر می‌رسد کمپانی مایکروسافت در مورد این شعار خودشان که ویندوز10 یک عصر جدید است، ثابت قدم هستند!

در همان روز‌های اول پس از معرفی ویندوز xp گیک‌های ویندوزی همواره از مایکروسافت تقاضا داشتند که این قابلیت را در آپدیت‌های خود قرار دهد اما بالاخره پس از تلاش‌های بسیار کاربران، این کار با چند کلیک ساده در ویندوز 10 قابل انجام شده است. در واقع برای قرار دادن Recycle bin در کنار اپلیکیشن‌های مورد علاقتان نیازی به مینیمایز (minimize) کردن Recycle bin نداشته و در کنار منوی استارت می‌توانید به انجام این کار بپردازید.

برای انجام این کار بر روی Recycle bin راست کلیک کرده و بر روی گزینه Pin to taskbar کلیک کنید و اگر مدتی بعد قصد برداشتن Recycle bin از روی taskbar خود را داشتید همین کار را تکرار کنید با این تفاوت که اینبار به جای گزینه pin to taskbar گزینه upin to taskbar را مشاهده خواهید کرد.

این پروسه کمی قدیمی و غیر استاندارد به نظر می‌رسد ولی باید توجه داشت که این نسخه اصلی ویندوز 10 نیست و مطمئنا تا سال 2015 که زمان انتشار رسمی آن است، تغییرات بزرگ و کوچک بسیاری در آن صورت خواهد گرفت، برای مثال ممکن است با یک راست کلیک بر روی taskbar امکان pin کردن اپلیکیشن‌ها بر روی آن وجود داشته باشد اما برای فهمیدن تمامی سوالاتمان در مورد ویندوز10 باید تا میانه سال 2015 صبر کرد.

3 در مورد “در ویندوز 10 نهایتا می‌توانید Recycle Bin را بر روی Taskbar قرار دهید!”

    1. دانشمند، مایکروسافت قاشق نمیسازه که یک مشت بزنه چالش کنه، دمش و بکشه دراز که حال جون بگیره،
      جهت اطلاع شما دپارتمان مایکروسافت یکی از بزگترین و قدرمتندترینهاست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH