شاید باور نکنید، اما در این تصادف خطرناک هیچ‌کس صدمه‌ای ندید! (به همراه عکس و ویدئو)

بدون شک مسابقات رالی را چه از نزدیک و چه از تلویزیون مشاهده کرده‌اید و به جایگاه خطرناک تماشاچی‌ها نیز تامل اندکی نموده‌اید. در این نوع مسابقات داور (راهنما) و برخی از تماشاگران با فاصله بسیار کمی از پیست قرار می‌گیرند و همیشه احتمال خظر مرگ برای آن‌ها وجود دارد.

jollyrallycrash-sm

در هفته گذشته اتفاقی در مسابقات رالی افتاد که موجب شگفتی بسیاری در میان مردم شد، در این مسابقه در حالی که تماشاگران کنار پیست در حال تماشای ماشین‌ها بودند، یک راننده کنترل ماشین خود را در پیچ پیست از دست داد و به کناره‌های مسیر و به سوی تماشاچی‌ها حرکت کرد. با وجود اینکه این ماشین با فاصله بسیار نزدیک و گاهی از روی سر افراد پرش داشت، اما هیچ اتفاقی برای تماشاگران نیافتاد. پس از این ماجرا، ویدیوی این تصادف نیز در تلویزیون و فضای مجازی سر و صدای بسیاری به پا کرد که در ادامه می‌توانید آن را از آی‌‌تی‌رسان مشاهده کنید.

طبق گزارش‌های منتشر شده از رسانه مرکزی ایتالیا، همه این تماشاچی‌ها در قید حیات هستند و حتی برای بیشتر آن‌ها هیچ اتفاقی نیافتاده است اما تنها یک نفر بعد از انتقال به بیمارستان برای بررسی سلامت، دوباره به زندگی روزمره خود بازگشته است.

مسابقات رالی تاکنون خالی از خطر نبوده‌اند، به‌نظر شما نقش رسانه‌ها در انتشار این گونه اخبار تا چه حدی است؟

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH