مسابقه جورچین (شماره 2): حدس بزنید و برنده 5 دستگاه دوست‌ داشتنی شوید!

چندی پیش سری مسابقات جورچین را آغاز کردیم و روز گذشته نیز برنده اولین دوره مشخص شد! حال نوبت به سری دوم از این مسابقات رسیده و این بار با ۵ جایزه در خدمت شما هستیم!

جورچین شماره ۲

همان گونه که در زیر مشاهده می‌کنید، ما تصویر یک دستگاه دیجیتالی (که جایزه شما نیز است) را به صورت مبهم و تار شده برای‌تان نمایش داده‌ایم. این وسیله، به 9 قطعه (همچون پازل) تقسیم شده است و هر قطعه که تصویر واضحی از همان وسیله است، در بخش‌های مختلف سایت پخش شده است. تنها کاری که شما بایستی انجام دهید، چیدن این قطعات در کنار یکدیگر و حدس زدن نام دستگاه است.
دقت داشته باشید، شما بایستی نام این مدل و سازنده‌اش را به صورت کامل ارسال کنید و از عنوان کردن سازنده و یا رده این محصول به تنهایی،‌ خودداری نمایید.
پس از پیدا کردن نام آن، یک جمله (یا حتی شعر) درباره وسیله‌ای که نامش را کشف کرده‌اید، بگویید و از طریق فرم انتهای مسابقه، برای ما ارسال کنید. آخرین روز از مهر ماه، نام ۵ برنده خوش شانس به همراه پاسخ مسابقه و جمله‌هایشان در سایت درج می‌شود.

joorchin

مکان جورچین‌ها

قطعه شماره 1

قطعه شماره 2

قطعه شماره 3

قطعه شماره 4

قطعه شماره 5

قطعه شماره 6

قطعه شماره 7

قطعه شماره 8

قطعه شماره 9

 

پس از حدس زدن نام دستگاه (جایزه خودتان) فرم زیر را تکمیل کرده و برای ما ارسال کنید. توصیه می‌کنیم برای آنکه بهتر در جریان مسابقات و مطالب سایت قرار بگیرد، به رایگان در سایت عضو شده (از اینجا) و نام کاربری خودتان را نیز در فرم ارسالی وارد نمایید. هر سوال و یا ابهامی نیز اگر دارید، لطفا در بخش نظرات بگذارید تا پاسخ‌تان را بدهیم. لازم به یادآوری است که تا پایان مهر ماه، شما فرصت شرکت در مسابقه را دارید و آخرین روز این ماه، برندگان به همراه پاسخ آن‌ها درج می‌شود و فردای آن روز یعنی اول آبان، جورچین شماره ۳ بر روی وب‌سایت قرار خواهد گرفت.

 

این مسابقه به پایان رسید: مشاهده نتیجه

69 در مورد “مسابقه جورچین (شماره 2): حدس بزنید و برنده 5 دستگاه دوست‌ داشتنی شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH