گلکسی نوت 4 اولین به روز رسانی خود را دریافت کرد!

سامسونگ در کنفرانس IFA 2014 برلین از نسخه جدید سری نوت خود با نام note 4 رونمایی کرد که دیگر منتقدان هیچ عیبی نمی‌توانند بر طراحی آن بگیرند، زیرا که سامسونگ حاشیه دور این گوشی را از فلز ساخته است و نمی‌توان بر جنس آن ایرادی گرفت.

سری نوت سامسونگ تا کنون با استقبال خوب کاربران مواجه شده است و انتظار می‌رود گلکسی نوت 4 نیز مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد.

Galaxy-Note-4

این کمپانی محصول جدید خود را در چند کشور به دست دوستداران آن رسانده است اما تا عرضه جهانی این محصول چند روز باقی مانده است (دو روز دیگر در ایران معرفی خواهد شد). با این وجود امروز سامسونگ یک بسته به‌روزرسانی را برای گلکسی نوت 4 منتشر کرده است که باعث بهبود عملکرد دستگاه می‌شود. این به‌روزرسانی که با شماره فریم‌ور XXU1ANJ4 منتشر شده است، تنها 36 مگابایت حجم دارد. با به‌روزرسانی این گوشی، پایداری دستگاه افزایش می‌یابد و سایر ویژگی‌های آن نیز دچار بهبود‌هایی می‌شوند، به طور مثال عملکرد باتری بهینه‌تر می‌شود.

galaxy-note-4-Screenshot_2014-10-13-09-31-42

این به‌روزرسانی برای سرتاسر جهان منتشر شده است و به‌طور حتم تمام کاربران بعد از خرید گلکسی نوت 4 هشدار به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد. روش عملکرد دستی نیز همانند معمول در بخش Settings > About Phone > Software Update قابل دسترسی است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH