گوشی نکسوس 6 با مشخصاتی عالی معرفی شد!

nexus 6

ساعاتی پیش گوگل، بدون آنکه اقدام به برگزاری سمینار خبری خاصی کند، از گوشی جدید خود با نام نکسوس 6 پرده برداشت. این مدل که نخستین فبلت این کمپانی نیز محسوب می‌شود، دارای نمایشگر 6 اینچی QHD با وضوح تصویر 1440×2560 پیکسل است که چگالی 496 را برای آن به ارمغان می‌آورد.

نکسوس 6 که با همکاری موتورولا ساخته شده است، از سخت‌افزار توانمندی نیز بهره می‌گیرد. چیپست اسنپدراگون 805 که از چهار هسته کریت 450 با فرکانس 2.65 گیگاهرتز استفاده می‌کند در کنار 3 گیگابایت رم نشان از قدرت بالای این گوشی دارد.

دوربین پشتی نکسوس 6 یک نمونه 13 مگاپیکسلی با f/2.0 است که فلاش دوگانه LED به آن در عکاسی شبانه کمک می‌کند. برای گرفتن تصاویر سلفی از یک دوربین 2 مگاپیکسلی استفاده شده که در مقابل پرچمداران امروزی، کم به نظر می‌رسد.

نکسوس 6 مجهر به اسپیکرهای استریو در جلو است و این مدل در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد و البته همچون اسلاف خویش، خبری از پشتیبانی کارت حافظه جانبی برای آن نیست.

nexus6

باتری 3200 میلی‌آمپری غیر قابل دسترس است اما قابلیت توربو شارژ دارد، بدین معنی که تنها با 15 دقیقه شارژ شدن، کاربر می‌تواند تا 6 ساعت از آن استفاده کند. گوگل قول داده که این مدل حداقل 24 ساعت شارژ را بدون هیچ مشکلی نگاه خواهد داشت.

سفارش موتورولا نکسوس 6 از دو هفته دیگر (29 سپتامبر) آغاز می‌شود و تحویل آن از ماه آینده میلادی خواهد بود. قیمت این گوشی برای نسخه 32 گیگابایت، 649 دلار است که نسبت به نسخه‌های قبلی نکسوس، گران به نظر می‌رسد. این مدل در دو رنگ آبی تیره (سورمه‌ای) و سفید ابری عرضه می‌شود و همراه با اندروید نسخه 5 موسوم به لولی‌پاپ (Lollipop) تجربه تازه‌ای از روبات سبز گوگل را برای کاربرانش به ارمغان خواهد آورد.

12 در مورد “گوشی نکسوس 6 با مشخصاتی عالی معرفی شد!”

  1. سلام آقا پیمان.
    آیا این مدل با توجه به همکاری گوگل با موتورولا به ایران راه پیدا میکنه؟
    و سوال دیگه اینکه اگه بیاد حدود قیمتش چقدره؟

  2. با سلام
    آقای گل کار یک سوال
    قیمت برام مهم نیست فقط بگین از نظر شما من نوت 4 بخرم یا نکسوس 6؟موندم بین این 2تا

    1. پیمان گل‌کار

      نکسوس 6 که تازه معرفی شده و باید تا بررسی‌های اولیه اون کمی صبر کرد!
      اما اگر براتون قلم نوت 4 اهمیتی نداره و از طرفی آپدیت به روز و یک گوشی خاص‌تر مدنطرتون هست، نکسوس 6 رو پس از بررسی‌ها (اگر مثبت بود) بگیرید!

  3. والا همه چیش خوبه الا سایز صفحش به نظرم اگه همون 5 اینچ بود خیلی بهتر میشد..اقای گل کار احتمال داره که گوگل یه گوشی کوچکتر هم معرفی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH