گلکسی نوت 4 به صورت رسمی وارد ایران شد!

note4-seminar-7

اگر اخبار آی‌تی‌رسان را به خوبی مطالعه کرده باشید، در شهریور ماه و نمایشگاه IFA 2014، گزارشی اختصاصی از گلکسی نوت 4 و مشخصات آن را برای‌تان به رشته تحریر در آوردیم و حال با فاصله‌ای نزدیک به 40 روز از معرفی این گوشی، نوت 4 هم‌زمان با بسیاری از کشورهای دیگر، در ایران نیز به صورت رسمی رونمایی شد و پای به بازار گذاشت.

این مراسم که در مجتمع تجاری فرهنگی کوروش، با حضوری خبرنگاران و مسئولین شرکت سامسونگ برگزار گردید، شامل سمینار نسبتا کوتاهی بود که به معرفی این گوشی و سپس نمایش آن اختصاص داشت.

note4-seminar-5

در ابتدای این سمینار خبری، بابک مهربانی، اکانت منیجر این شرکت با معرفی نوت 4 به عنوان یکی از برترین مدل‌های موجود در دنیا، این فبلت را در 4 قسمت مختلف معرفی کرد. وی گلکسی نوت 4 را تلفن همراهی با قابلیت‌های ویژه دانست. محصولی که نمایشگر QHD آن تا 20 درصد بازه رنگی بیشتری را نسبت به رقبا به نمایش در می‌آورد، امکانات نرم‌افزاری رنگارنگی دارد و قلم S Pen آن بی‌نظیر است. این قلم با قابلیت Smart Select قادر است تا متون و تصاویر را از برنامه‌های مختلف کپی کرده و به صورت هم زمان استفاده کند. کاربران با استفاده از این قلم می‌توانند تا یادداشت‌های خود را به شکل متن تایپ شده در بیاورند.

وی همچنین با اشاره به توانایی باتری این گوشی، شارژ شدن 50 درصدی آن را در طی زمان 30 دقیقه، یک نوآوری و قابلیت ویژه دانست. همچنین گرفتن عکس‌های سلفی به صورت واید توسط دوربین 3.7 مگاپیکسلی جلویی، از دیگر مشخصات ویژه گلکسی نوت 4 است.

note4-seminar-4

در این مراسم از قاب‌های ویژه نوت 4 نیز صحبت شد که شامل 3 مدل ویژه بود و حتی قاب رنگارنگی مخصوص به خانم‌ها و قلم‌های مخصوص که شبیه به خودکار بیزینسی هستند، معرفی گردید.

در این سمینار هیچ صحبتی از گلکسی نوت Edge به میان نیامد و به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال حاضر، برنامه‌ای برای ورود رسمی آن به بازار کشور نداشته باشد. ضمن اینکه پرسش و پاسخ با خبرنگاران نیز انجام نشد تا بتوان از این طریق، سوالاتی در ارتباط با محصولات و سیاست‌های این کمپانی در کشورمان را جویا شد.

پس از این صحبت‌ها، خبرنگاران از Road Show نوت 4 که در دو طبقه پایین‌تر قرار داشت، بازدید کردند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌فرمایید.

note4-seminar-3 note4-seminar-9 note4-seminar-10 note4-seminar-2 note4-seminar-1 note4-seminar-6 note4-seminar-8

 

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با Samsung Galaxy Note4 و دیگر محصولات جدید سامسونگ می‌توانند از تاریخ 23 تا 25 مهر ماه به مجتمع تجاری فرهنگی کوروش مراجعه کنند و از نزدیک با ویژگی‌ آنها آشنا شوند.

18 در مورد “گلکسی نوت 4 به صورت رسمی وارد ایران شد!”

  1. سهیل اسکندری

    با سلام.
    برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی آلفا رو پیشنهاد میکنید یا آیفون 6 16 گیگ. البته صد در صد میگید آیفون 6. اما برای خرید گوشی بزرگ تر از 4.7 اینچ از بین نوت 4 و اچ تی سی وان ام 8 برای بازی کردن کدومش رو پیشنهاد میکنید تو رو خدا راهنماییم کنید.

  2. سهیل اسکندری

    با سلام خدمت آقای گلکار.
    ضمن عرض خسته نباشید به جناب گلکار برای تهیه و تنظیم همچین گزارش های خوب و جذاب. می خواستم بدونم با بودجه ی 2 میلیون تومانی برای خرید گوشی سطح بالا و فبلت مانند بزرگتر از 5 اینچ و برای دیدن عکس و فیلم و وب گردی، از بین ال جی جی 3، گلکسی نوت 4، اکسپریا زد 3، و با بودجه ی کمتر گلکسی اس 5 و سونی اکسپریا زد 2 کدوم رو انتخاب کنم. می دونم تعداد گوشی های ذکر شده خیییییلی زیاده اما من تمام این گوشی ها رو دقیقا در سطح هم می دونم. البته زیاد از زد 2 سونی خوشم نمیاد اما زد 3 عالییه. البته می دونم که گوشی های اخیر سامسونگ زیاد پرچم دار نیستن ولی نوت 4 و تا حد کمتری اس 5 واقعا می تونن توانایی های خودشونو به رخ بکشن. به نظرم جی 3 الجی هیچ گونه نقصی نداره واندازه ی 5.5 اینچشم محشره. اما زد 3 هم تا 5 درصد کمتر از جی 3 دلمو گرفته. شما کدومشو پیشنهاد می کنید؟ البته نوت 4 هم به خاطر قلم و چرم پشتش خیلیی برام خوبه. لطفا راهنماییم کنید

    1. پیمان گل‌کار

      در حال حاضر و با توجه به قیمت‌های بازار، گوشی G3 انتخاب منطقی‌تری است. اگر کمی صبر کنید تا قیمت گوشی‌های جدید یعنی نوت 4 و Z3 منطقی بشوند (بین ۱ تا ۲ ماه) در آن موقع خرید نوت 4 به خاطر نمایشگر بزرگ‌تر و نیاز شما که دیدن فیلم و وب‌گردی است، گزینه خوبی خواهد بود.
      در بین دو گزینه ارزان‌تر، گوشی Z2 را بیشتر می‌پسندم!

      1. سهیل اسکندری

        نوت 4 در برابر زد 3 غوله
        تراکم پیکسلی نوت 4: 515 بی نظیر
        تراکم پیکسلی زد 3: 424 خجالت آور
        باتری نوت 4: 3220
        باتری زد 3: 3100
        اندازه صفحه نمایش نوت 4: 5.7 مناسب برای دیدن عکس
        اندازه صفحه نمایش زد 3: 5.2 برای من کوچک تر
        کارایی نوت 4: دارای بیش از 20 نوع حسگر بی بدیل
        کارایی زد 3: فقط زد آب که مهم نیست و کجا آب میریزه رو گوشی
        و….. هزار کارایی بهتر نوت 4 در برابر زد 3
        اما خودم به شخصه کلا از استیل اکسپریا زد خوشم میاد اما دمده شده.

  3. سلام جناب آقای گل کار
    حال با وجود ورود نوت 4 به ایران امکان داره قیمت نوت3 بیاد پایین؟چون تصمیم به خرید نوت3 دارم ولی شتابی هم در خریدش ندارم، آیا صبرکنم بهتره یا اینکه خیلی تفاوتی در قیمت حاصل نخواهد شد؟
    ممنون مرسی

    1. پیمان گل‌کار

      امکانش هست اما خیلی آهسته اتفاق می‌افتد چون نوت 3 افت قیمت خوبی تا به امروز داشته است

  4. آپدیت نشه ارزش ن د آ ر ه ..سونی یکی از خوبیاش اپدیتشه سونی به گوشی های قدیمیش بها میده گوشی های جدیدشم از غافله عقب نمیذاره

  5. امیر جان فکر کنم اون روزی رو که هر کدوم از کمپانی ها گوشی میزدن اندازه کفش سامسونگ گوشی میزد 1000 برابر کوچکتر اپل کجا بود اون موقع اصن کجا بود جناب؟؟!!!!!

  6. کیفیت تصویر و امکاناتی که این گوشی داره هیچ گوشی دیگه ی در حال حاضر نداره . واقعا خیلی از آیفون 6 بهتره . به همین دلیل که بعد آیفون 6 رونمایی شد

    1. شما نمیدونی اپل داره خودش رو پاره میکنه که گوشی های خودش رو به فروش ببره اگه اطلاعاتی داشتی روت نمیشود بیای این اینجا مزخرف بگی اپل مثل وحشیا میمونه برای رو کمکنی سامسونگ میخواد هنز 6 نیومده 7 رو بزنه خخخخخخخخخخ یه مشت دیونه ریخت تو شرکت اپل تنها چیزی که اپل بلده بسازه لبتاپه و سیستم مکش همین و بس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH