اطلاعات جدیدی در مورد ساعت هوشمند مایکروسافت منتشر شد

Microsoft-Smart-Watch

در چند هفته گذشته شایعات زیادی پیرامون ساخت یک ساعت هوشمند توسط شرکت مایکروسافت به گوش می‌رسید. اما امروز وال استریت ژورنال گزارشی از این محصول مایکروسافت تهیه کرده است که مشخصات کامل‌تری از آن را مشخص می‌کند. این منبع خبر داد که ساعت‌های هوشمند مایکروسافت هم‌اکنون در نمونه‌های اولیه تولید شده و دارای تنوع رنگی آبی، زرد، سیاه، سفید و خاکستری هستند. همچنین جنس این ساعت‌ها از آلومینیوم شفاف شده (آلومینیوم اکسی‌نیترید) است که 3 بار از شیشه سخت‌تر و مقاوم‌تر است. این ساعت هوشمند علاوه بر پشتیبانی از سیستم‌عامل مایکروسافت از سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این ساعت 1.5 اینچی بوده و هنوز اطلاعاتی در مورد نوع صفحه نمایش و رزولوشن آن در دست نیست.
هم‌چنین یک شرکت تولیدکننده که برای مایکروسافت فعالیت می‌کند، خبر سفارش ساخت یک محصول با مشخصات یک ساعت هوشمند فوق باریک با 10 سنسور هوشمند و تراشه‌های TI و ATMEL را منتشر کرده است. به احتمال زیاد کدهای برنامه‌نویسی این گجت برای اوایل نوامبر در اختیار توسعه‌دهنده‌گان قرار می‌گیرد.‌
به طور حتم با ورود این دست‌بند (که تمرکز اصلی آن در بخش تناسب اندام است) به بازار مشکلاتی برای فروش دست‌بند گالکسی Gear سامسونگ پیش خواهد آمد، زیرا علاوه بر بهینه شدن اعلامیه‌ها و هماهنگی این ساعت با انواع سیستم‌عامل‌های موجود در بازار، به احتمال زیاد با قیمتی بسیار کمتر به فروش خواهد رسید (انتظار می‌رود قیمت آن در حدود 199 دلار  باشد). احتمالا این دست‌بند برای اواخر امسال آماده فروش باشد و در فروشگاه های مایکروسافت در سراسر دنیا قرار بگیرد.

1 در مورد “اطلاعات جدیدی در مورد ساعت هوشمند مایکروسافت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH