7 نکته مهم در رابطه با آپدیت لومیا Denim

Lumia Denim بروزرسانی بعدی ویندوز‌فون 8.1 برای سری لومیا است. Lumia Denim  قابلیت‌ها و بهبود‌هایی را در سیستم‌عامل ویندوزفون 8.1 ایجاد کرده است که در این مقاله به 7 مورد از آن‌ها که لازم به دانستن است می‌پردازیم.

lumia-denim-update-group-300x300

 

Hey Cortana
کورتانا یک دستیار صوتی بسیار پیشرفته و کامل است که پیش از این در فروشگاه مایکروسافت ارائه شده بود و در برخی کشورها نیز به صورت نسخه بتا وجود داشت. قابلیت جدیدی که در اسمارت‌فون‌های بروزرسانی شده به Lumia Denim وجود خواهد داشت قابلیت فعال سازی دستیار صوتی با صدا زدن است. این قابلیت با استفاده از فناوری SensorCore به سادگی تنها با گفتن Hey Cortana (حتی در حالتی که گوشی غیر فعال است) فعال خواهد شد.

 

Lumia Camera
در این بروزرسانی برنامه Lumia Camera جایگزین Nokia Camera خواهد شد تا سرعت عکاسی به حد میلی‌ثانیه برسد و قابلیت‌های بیشتری به دوربین اضافه نماید.

 

Speed Camera
تنها تفاوت آن با Lumia Camera در سرعت بیشتر آن است به طوری که عکاسی پیاپی با سرعت بالا به شما اجازهمی دهد تا صحنه های مهم را از دست ندهید.

 

پردازش تصویر
الگوریتم جدید پردازش تصاویر در بروزرسانی جدید لومیا باعث افزایش کیفیت تصاویر و وضوح بیشتر (حتی در نور کم) می‌شود.

 

Moment Capture
یک ویژگی جدید و خیره کننده است که به شما اجازه می‌دهد با نگه داشتن طولانی مدت دکمه دوربین به ضبط ویدئو در فرمت 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه بپردازید. این فریم‌ها هر کدام حدود 8 مگاپیکسل کیفیت دارند که می‌توانید این فریم‌ها را به عنوان یک عکس با کیفیت ذخیره نمایید.

 

Rich Capture
با استفاده از این ویژگی می‌توانید برای اولین عکس تنظیمات را انجام داده و سپس به عکاسی با کیفیت عالی بپردازید. این قابلیت با HDR اتوماتیک و فلاش پویا هماهنگ شده است.

 

Glance Screen
این قابلیت که تنها در اسمارت‌فون‌های لومیا پشتیبانی می‌شود به شما اجازه می‌دهد تنها با نگاه کردن به صفحه نمایش اطلاعاتی نظیر زمان ، تاریخ ، اطلاعیه ها و داده های برنامه ها مانند: آب و هوا و برنامه های ورزش و تندرستی را مشاهده نمایید.

 

Lumia Denim چه موقع ارائه می شود؟
مایکروسافت اعلام کرده است که Lumia Denim را برای تمامی گوشی‌های سری لومیای نوکیا که با ویندوز 8 ارائه شده‌اند در 3 ماهه چهارم 2014 ارائه خواهد کرد.

 

چگونه یک گوشی با این بروزرسانی را بگیرم؟
اگر شما می‌خواهید یک گوشی جدید با این ویژگی‌ها تهیه کنید باید منتظر بمانید تا گوشی های لومیا 830 و لومیا 735 در اواخر ماه اکتبر و یا اوایل نوامبر ارائه شوند. به احتمال بسیار زیاد این گوشی ها به همراه Lumia Denim به فروش می‌رسند.

2 در مورد “7 نکته مهم در رابطه با آپدیت لومیا Denim”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH