با این برنامه، مصرف ترافیک در اینترنت خود را کاهش دهید! (به همراه لینک دانلود)

یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین راه‌ها برای مشاهده ترافیک مصرفی و گرفتن گزارش آن، رفتن به وب‌سایت شرکت ارایه دهنده سرویس اینترنت و مشاهده اطلاعات مصرفی سرویس است.
اما حتما گاهی شما با دیدن ارقام مصرفی شگفت‌زده شده‌اید و با تعجب به خود گفته‌اید من انقدر مصرف نکردم، پس چرا این مقدار از ترافیک من کم شده است؟ وقتی با پشتیبان تماس بگیرید بدون شک هیچ ایرادی را از سمت سیستم‌های خودشان بر عهده نخواهند گرفت (تا حدودی حرفشان صحت داشته و درصد خطای سیستم محاسباتی ترافیک معمولا کمتر از 0.0001% است). پس چه باید کرد؟ از کجا باید مطمئن شد که میزان ترافیک محاسباتی درست بوده یا خیر؟ پیشنهاد ما استفاده از برنامه DUMeter است.

dumeter

این برنامه تمامی ارسال و دریافت‌های سیستم شما را ثبت می‌کند و یک گزارش ساعتی و روزانه حتی هفتگی و ماهانه به شما ارائه می‌نماید. این برنامه با نشان دادن لحظه ارسال و دریافت به شما در شناسایی برنامه‌های اینترنتی پرمصرف سیستم کمک کرده تا از آن‌ها کمتر استفاده یا اصلا استفاده نکنید (معمولا به‌روزرسانی خودکار ویندوز یکی از این عوامل است).

 

 دانلود برنامه DUMeter (نسخه ویندوز)

 برنامه DUMeter (نسخه اندروید)

برنامه DUMeter (نسخه iOS)

7 در مورد “با این برنامه، مصرف ترافیک در اینترنت خود را کاهش دهید! (به همراه لینک دانلود)”

  1. عزیز من مودم رو باید خاموش کنی اگه مودم روشن باشه ترافیکت به خودی خود مصرف میشه و شاید هم کسی وای فا تو حک کرده.

  2. من حتی اینترنت کامپیوتر رو قطع و وای فای گوشیمم قطع می کنم وفقط مودم روشنه بعد ده دقیقه میرم چک می کنم ترافیکمو باز میبینم مصرف شده ..اصلا موندم قضیه چیه؟ کسی میدونه دلیلشو؟

  3. ابوالقاسم رخشانی

    متاسفانه حجم رد و بدل شده را زمانی که برنامه ای باز نیست هم برنامه نشان میده که بیشتر وقت ها اینترنت کامپیوتر رو قطع می کنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH