با اپلیکیشن هگزلاک دروازه امنیتی گوشی خود را تقویت کنید (با لینک دانلود)

حتما برایتان اتفاق افتاده است که می‌خواستید اسمارتفون خود را به دوستتان بدهید یا در اختیار کودکی قرار دهید ولی به دلیل اطلاعات شخصی و مهم نتوانسته‌اید این کار را انجام دهید، برنامه hexlock به شما کمک می‌کند تا با آسان‌ترین روش، اطلاعات شخصی خود را از دید دیگر افراد پنهان کنید.

Screenshot_2015-07-29-10-08-45

رابط کاربری این اپ بسیار ساده و روان است و ترکیب رنگ‌ها حس خوبی را به کاربران القا می‌کند، این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا با ساختن پروفایل‌های مختلف برای هر مکانی، تعداد مشخصی از برنامه‌های خود را قفل کنید. به طور مثال در پروفایل محل کار خود می‌توانید گالری خود را قفل نموده و به طور جداگانه در منزل خود به قفل کردن اسناد مهم بپردازید.

Screenshot_2015-07-29-10-08-19

Hexlock برای مسدود ساختن دسترسی به یک اپ از دو روش رمزگذاری عددی و الگو استفاده می‌کند که امنیت مناسبی را تضمین می‌کنند. برای اضافه کردن برنامه‌ای به لیست برنامه‌های قفل شده می‌بایست در پروفایل مورد نظر خود به بخش پایین صفحه رفته و از بین تمامی برنامه‌های موجود در اسمارتفون خود هر کدام را که مد نظر شماست، انتخاب کنید و برای این کار محدودیتی پیش روی شما نیست.

پس از اینکه برنامه‌ای را قفل کردید، پس از وارد شدن به آن برنامه بلافاصله hexlock وارد عمل می‌شود و از شما رمز عبوری را درخواست می‌کند و تا زمانی‌که رمز صحیح را وارد نکنید، به شما اجازه دسترسی به آن اپ را نمی‌دهد.

Screenshot_2015-07-29-10-10-21

پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از پاک شدن hexlock و از بین رفتن سیستم امنیتی، این مورد را در تنظیمات برنامه فعال سازید. برای این کار کافی است به تنظیمات رفته و گزینه uninstall prevention را فعال کنید. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به فعال‌سازی هوشمند اشاره کرد که می‌تواند با تغییر شبکه وای‌فای شما، پروفایل‌تان را هم تغییر دهد؛ یعنی اگر در محل کارتان به شبکه وای‌فای مشخص وصل شوید و در خانه به شبکه دیگری متصل باشید، برنامه آن را تشخیص داده و پروفایل شما را تغییر می‌دهد.

استفاده از چنین برنامه‌هایی در زمانی‌که حالت مهمان در اندروید وجود دارد، چندان جالب نیست ولی برای کسانی که می‌خواهند از پیچیدگی‌های حالت مهمان فرار کرده و با دوستان خود صادق‌تر باشند، برنامه hexlock مفید تلقی می‌شود و می‌تواند خلا چنین برنامه ای را پر کند.

bazar-logo

2 در مورد “با اپلیکیشن هگزلاک دروازه امنیتی گوشی خود را تقویت کنید (با لینک دانلود)”

  1. نرمافزار رو پاک ککن برو به فایل منیجر گوشیت. پوشهای که عکسا تو‌ش بودن رو باز کن عکسا به حالت تکس یا علامت سؤال یا یه چیز دیگه در اومدن رو یکیشون انگشتتو نگه دار تا گذینه تغیر نام بیاد بعد اخر نامش تو قسمت فرمت عکس چند تا حرف اضافه شده اونارو بپاکی عکست درست میشه. این برنامه ها بیشترفرمت عکس یا فیلم رو تغیر میدن تا کسی نتونه ببیندشون

  2. ﺳﻼﻡ . ﻧﯿﺎﺯ ﺷﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﮐﻤﮏ . ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻭ ﻧﺼﺐ ﮐﺮﺩم . ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻣﺨﻔﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﺍ ﻓﻌﺎﻝ ﮐﺮﺩﻡ . ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﻋﮑﺲ ﻫﺎﯼ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﺨﻔﯽ ﺷﺪ . ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﺎﺯ ﮔﺮﺩﻭﻧﺪﻥ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﺮﺩﻡ . ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻭ ﭘﺎﮎ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻧﺼﺐ ﮐﺮﺩﻡ . ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﺯ ﻋﮑﺴﺎﻡ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺎﻻ ﻧﯿﻮﻣﺪ . ﻟﻄﻔﺎ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯿﻢ ﮐﻨﯿﺪ . ﺑﺎ ﺗﺸﮑﺮ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH