افزایش باورنکردنی دانلود برنامه و درآمد اپل از فروشگاهش

apple-app-store-600x344

فروش خوب عالی است، اما باید از دستگاه‌های فروش رفته استفاده هم شود، چه فایده‌ای دارد که کلی دستگاه بفروشید و از آن‌ها به اندازه کافی بهره گرفته نشود. اپل اما در هر دو مورد خوب عمل کرده است. این شرکت میزان دانلود از فروشگاهش را اعلام کرده و این رقم واقعا شگفت آور بوده است. در مقایسه با همین زمان از سال گذشته، اپلیکیشن‌های فروخته شده با افزایش 50 درصدی روبرو بوده‌اند. اپل می‌گوید که مجموع دانلودهای صورت گرفته از فروشگاهش 85 میلیارد بوده و این در حالی است که این مقدار سال گذشته 60 میلیارد بوده و این یعنی به مدت یک سال اپل 25 میلیارد برنامه بیشتر فروخته است، این رقم واقعا خارج از تصور است!

یکی از دلایل این اتفاق، افزایش در تعداد برنامه‌های قابل دسترس بوده است. در رویداد آی‌فون که ماه سپتامبر برگزار شد، اپل گفته بود که 1.3 میلیون برنامه قابل دسترس دارد و این مقدار 100000 تا بیشتر از آن‌چیزی بود که در رویداد WWDC امسال اعلام کرده بودند.

افزایش دسترسی توسعه دهندگان هم می‌تواند دلیل دیگری برای این افزایش در فروش برنامه باشد. با ایجاد امکان استفاده از ویجت‌ها و کیبوردهای متفاوت، توسعه دهندگان نیاز افراد به برنامه‌های جدید را بیش از پیش می‌بینند.

این افزایش در تعداد دانلودها، بر درآمد این فروشگاه هم تاثیر گذار بوده است. این شرکت با افزایش 36 درصد درآمد مواجه بوده و 5.4 میلیارد دلار از طریق آی‌تونز بدست آمده و تعداد توسعه دهندگان ثبت نام شده تا 22 درصد افزایش داشته است. در حال حاضر هیچ نشانی از توقف در این روند رو به رشد برای اپل وجود ندارد.

3 در مورد “افزایش باورنکردنی دانلود برنامه و درآمد اپل از فروشگاهش”

  1. دوست عزیز این حرفت کاملا درسته من کاملا موافقم ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن مهم کارایی که اپل داره نه مثلا سامسونگی که با تبلیغ ضد یه شرکت میخواد سود کنه و با بی کیفیتی میخواد کلاه بذاره سر مردم !

    1. طرفداری تعصبی از برند خاص تنها ساده لوحی رو میرسونه!!! میپ
      مهم کارایی وسیله است آقا ول کنید اپل و سامی و سونی …..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH