هفت برنامه رایگان و پرکاربرد اندرویدی

اندروید را می‌توان بدون تردید، بزرگ‌ترین سیستم عامل دنیا دانست که همین امر سبب می‌شود تا برنامه سازان بسیار زیادی، روی به ساخت بهترین نرم‌افزارها برای آن بیاورند. در این مطلب، قصد داریم تا 7 تا از برترین برنامه‌های این سیستم عامل به همراه لینک دانلود آن را برای‌تان قرار دهیم تا شما نیز بهره مناسبی (هرچند کوچک) از این دریای بی‌کران ببرید.

MONEY TRACKER

MONEY TRACKER

بهترین برنامه، برای آن‌ها که حساب جیب خود را ندارند!
آسان‌ترین راه برای حساب دخل‌ و خرجتان. Money Tracker به شما کمک می‌کند که بین درآمد و مخارج خود، تعادل برقرار کنید. علاوه بر جمع‌بندی، این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که دسته‌بندی‌های دیگری هم به آن اضافه کنید. حالا دیگر می‌دانید، این‌همه پول چطور خرج شده! شاید بشود راهی هم برای پس‌انداز پیدا کرد!

دانلود از ایران اپس


GOOGLE TRANSLATE

GOOGLE TRANSLATE

تابه‌حال اپلیکیشن‌های زیادی برای ترجمه به چشم دیده‌ایم؛ اما Google Translate همه را پشت سر گذاشته است.
باورکردنی نیست، اما حالا می‌توانید هرعبارت، تصویر، دست‌نوشته، و یا حتی عبارات صوتی را از هرکدام از 70 زبان به دیگری ترجمه کنید! یک دست‌نوشته چینی به آن بدهید و ترجمه‌اش را به زبان مادری‌تان بشنوید!
این برنامه در اصل با اتصال به اینترنت کار می‌کند، اما بسته مربوط به هر زبان هم به‌صورت رایگان قابل دریافت است؛ بنابراین در طول سفر بی‌دغدغه و بدون نیاز به آنتن وای‌فای از آن استفاده کنید.

دانلود از ایران اپس


DUOLINGO

DUOLINGO

Google Translate ابزار خوبی است برای کمک به کسانی که با یک زبان خاص، آشنایی کافی ندارند؛ اما چه چیز بهتر از آن‌که خود شخص بتواند زبان را صحبت کرده و بفهمد؟ Duolingo برنامه سرگرم‌کننده و جذابی است که به شما در این راه کمک خواهد کرد.
در حال حاضر زبان‌های اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی و انگلیسی را پشتیبانی می‌کند.
بی‌شک پس از مدتی استفاده از این اپلیکیشن، کم ‌و بیش در زبان موردنظر سر رشته پیدا خواهید کرد و حتی با استفاده فشرده می‌توانید ظرف مدت یک هفته پیش از سفر، خود را آماده کنید!

دانلود از ایران اپس


HOUZZ INTERIOR DESIGN IDEAS

HOUZZ INTERIOR DESIGN IDEAS

از این برنامه الهام بگیرید. ایده‌های طراحی جذاب در برنامه‌ای خوش‌ساخت به شما ارایه خواهد شد. Houzz تمام آنچه از یک اپلیکیشن مربوط به طراحی و دیزاین انتظار دارید، برآورده می‌سازد. ظاهری شسته‌ رفته دارد، لایه‌بندی‌ها منطقی بوده و هر چیز درنهایت زیبایی سرجای خود قرارگرفته است.

دانلود از ایران اپس


VLC FOR ANDROID BETA

VLC FOR ANDROID BETA

چه می‌شد اگر یک فرمت برای تمام فایل‌های ویدیویی وجود داشت؟ همان طور که MP3 برای فایل‌های صوتی وجود دارد! آرزوی محال نیست اما تا آن روز VLC به داد شما خواهد رسید. فرمت ویدیویی را پیدا نمی‌کنید که این برنامه قادر به پخش آن نباشد. بنابراین اگر به دنبال یک منبع هستید که تمامی فایل‌های ویدیویی خود را در آن قرار دهید، این برنامه بهترین گزینه بر روی گوشی همراه و یا تبلت شما خواهد بود. این برنامه نه تبلیغات دارد و نه نیازی به انبار تمام اطلاعات شخصی شما.

دانلود از ایران اپس


RUNKEEPER – GPS TRACK RUN WALK

RUNKEEPER – GPS TRACK RUN WALK

چه کسی گفته شما ورزش نمی‌کنید؟ پس این‌همه مسافتی که تا محل کارتان دویده‌اید چه شده است؟ این برنامه هر قدمی که برمی‌دارید را ثبت کرده و زمان و مسافت طی شده را نشان می‌دهد. در پایان با انجام محاسبات لازم، به شما خواهد گفت که چه‌قدر کالری سوزانده‌اید. با این برنامه ثابت کنید در طول هفته چند کیلومتر راه‌ رفته و چقدر فعال و ورزشکار بوده‌اید!

دانلود از ایران اپس


WIFI FILE TRANSFER

WIFI FILE TRANSFER

آزادی عملی که گوگل در مدیریت Play store به کاربر می‌دهد، گاها منجر به بروز موقعیت‌های عجیبی می‌شود. مثلا 10 فایل، دقیقا با یک اسم در فهرست‌تان پیدا می‌کنید. اینجاست که ما شما را به SmarterDroid ارجاع می‌دهیم. با این برنامه بدون نیاز به کابل اتصال، به‌صورت وایرلس فایل‌های خود را از کامپیوتر به اندروید و یا بالعکس جابجا کنید. نسخه رایگان این برنامه تا 5 مگابایت امکان جابجایی را برایتان فراهم می‌کند.

دانلود از ایران اپس

3 در مورد “هفت برنامه رایگان و پرکاربرد اندرویدی”

  1. بزرگوار، با چند تا دانشمنده دیگه مثل خودت به نتیجه رسیدی که اندروید بزرگترین سیستم‌عامل دنیاست!!!

    1. پیمان گل‌کار

      دوست عزیز، نگاه خیلی کوتاهی به آمار فروش گوشی‌های هوشمند نشون می‌ده که بیشترین سهم برای این سیستم عامل بوده و با اقتدار در صدر قرار دارد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH