3 فبلت برتر بازار را بشناسید!

phablet-hero

فبلت چیست؟ همان گوشی موبایل است که سایزش بزرگ شده و برخی آن را مرز میان گوشی و تبلت می‌دانند. به طور معمول سایزهایی بین 5.5 تا 6.5 اینچ در این رسته قرار می‌گیرند اما هیچ تعریف دقیقی برای آن ارایه نشده و بیشتر یک اصطلاح عمومی برای اتلاق به گوشی‌های بزرگ است که توسط بلاگرها ابداع شد. این کلمه، ترکیبی از نام تبلت و فون است.

حال در این مطلب، قصد داریم تا 3 فبلت برتر این روزهای بازار را به شما معرفی کنیم تا اگر به این دسته از گجت‌ها علاقه دارید و از طرفی پول کافی برای خرید آن‌ها را نیز در جیب دارید، نگاه خودتان را به آن‌ها معطوف سازید.

سامسونگ گلکسی نوت 4

samsung-galaxy-note-4-02

بایستی سامسونگ را پرچمدار عرصه فبلت‌ها دانست، جایی که 3 سال پیش با عرضه نخستین نوت، توانست این عنوان را تبدیل به یکی از واژه‌های پرطرفدار کند. حال گلکسی نوت 4، میراث دار تمام آن چیزی است که سامسونگ در این زمینه می‌داند و با تجهیز به نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD‌ و دوربین 16 مگاپیکسلی، خود را پرچم‌دار تمام فبلت‌ها می‌داند. البته قیمت این دستگاه به خاطر تازه وارد بودن و از طرفی هواداران بسیار زیاد، سر به آسمان می‌ساید و برای داشتنش، بایستی مبلغی در حدود 2.800.000 تومان هزینه کنید. آیا این فبلت، ارزش پرداخت چنین مبلغی را دارد؟

اپل آی‌فون 6 پلاس

iphone_6_plus

شاید باور کردنی نباشد اما شرکتی که اصرار زیادی بر کوچک نگاه داشتن محصولاتش داشت، حال وارد دسته‌ای شده که بزرگ‌ترین گجت‌ها را دارد! آی‌فون 6 پلاس اولین گوشی غول پیکر این کمپانی آمریکایی است که با سر و صدای بسیار زیادی نیز وارد بازار شد. نمایشگر 5.5 اینچی آن از وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره برده و حد نصاب معروف این کمپانی (رتینا) را نیز در چگالی پیکسلی شکسته است. بدنه تمام فلزی و بسیار نازک، از ویژگی‌های بارز آن است و اپل برای متمایز کردن بیشتر 6 پلاس، برای دوربین 8 مگاپیکسلی‌اش از لرزش‌گیر اپتیکال استفاده کرده است. اما چیزی که از همه بیشتر لرزه بر اندام افراد می‌اندازد، قیمت بالای آن است که برای نسخه 16 گیگابایت (ارزان‌ترین مدل) رقمی نزدیک به 3.5 میلیون تومان را بایستی پرداخت کرد! آیا شما هم یک آی‌فون 6 پلاس می‌خواهید؟

نوکیا لومیا 1520

lumia_1520_1

با آنکه چند روزی بیشتر از اعلام رسمی مایکروسافت مبنی بر حذف نام نوکیا از روی محصولات سری لومیا نمی‌گذرد، اما این کمپانی به واسطه فبلت قدرتمند و موفقی به نام لومیا 1520، همچنان در بسیاری از فروشگاه‌ها می‌درخشد. لومیا 1520 که بزرگ‌ترین گوشی تولید شده برای ویندوزفون تا به امروز نیز است، از نمایشگری 6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده کرده و از طراحی و رنگ‌بندی سری لومیا نیز بهره می‌گیرد. این محصول نوکیا، دارای دوربین خارق‌العادی‌ای نیز است که مجهز به لنز کارل زایس بوده و عکس‌هایی با وضوح 20 مگاپیکسل برای‌تان می‌اندازد. از طرفی این فبلت، ارزان‌ترین محصول لیست ما نیز است، چرا که برای داشتنش بایستی در حدود 1.650.000 تومان هزینه کرد و به راستی صاحب محصول ارزشمندی شد.

21 در مورد “3 فبلت برتر بازار را بشناسید!”

  1. فعلا که نوت4 بهتره.

    ولی باید وایسیم تا ویندوز10 بیاد.

    اونوقت رقابت عادلانه میشه…

    فک کنم با ویندوز10 1520 بی رقیب میشه…

  2. سلام آقای گلکارعزیز خسته نباشین
    یه سوالی از خدمتتون داشتم
    یه گوشی یا فبلت خوب تا 1200 برام معرفی کنید؟
    ممنون از سایت خوبتون دوست عزیز

  3. من ۶+ دارم نسخه ۶۴ گیگ واقعا قابل قیاس با بقیه فبلت ها نیست با امکانات iOS 8 بدون درد سر میتونید تا ٩٠٪ با یک دست باهاش کار کنید و بهترین عملکرد رو داره! واقعا پول دور ریختن نیست من از آیفون 3GS دارم اما ۶ نخریدم و ۶+ رو انتخاب کردم هم بخاطر صفحه بزرگ هم بخاطر باتری بزرگتر و شارژدعی بهتر نسبت به ۶ با تشکر

    1. شما اول با فبلت های دیگه کار کن بعد بگو 6+ قابل قیاس با بقیه فبلتا نیست…تعصب بی جا نداشته باش….

    1. به 6.44اینچ
      به شیشه و فلز
      به نشان اکسپریا
      به رابط کاربری سبک شیک و ساده
      به 20.7مگاپیکسل
      به…
      به……………
      به………………………………………
      به ………………………………………………………………
      بازم دلیل دلخوشی میخوای
      شما دلتو به چی خوش کردی ؟باطری قابل تعویض

  4. من پولمو میزارم تو جیبم نه میریزم تو چاه زمینی نه تو چاه شرق آسیایی ها فقط ارو پا و آمریکا در نتیجه فقط لومیا 1520. 6+ هم که گرونه اصلا فکرشم به سرم نمیزنه بخرمش بعد باهاش خمیر بازی کنم…!

  5. سپهر (وینفونی)

    واقعا حیف پولی که آدم برای گوشی کره ای بده!! ‎:|‎
    فقط ۱۵۲۰ و ۶+
    مرسی آیتی رسان ‎;)‎

  6. در بین فبلت های هیچ چیزی نوت نمیشه تبلتی برای تمامی سلیقه ها فقط مونده قیمتش که یه دو ماهی صبر کنید معقول میشه

  7. سلام برترین فبلت بازار لومیا 1520 هست با اینکه یکسال از تولیدش میگذره هنوز برترین فبلت هست،با اومدن ویندوز 10 و یکپارچه شدن سیتم عامل ویندوزفون و ویندوز سیستم عاملهای آندروید و ios حرفی بری گفتن ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH